ارسال 103 اثر به جشنواره نشریات مکتوب رضوی
معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه صنعتی بیرجند از ارسال 103 اثر به جشنواره نشریات مکتوب رضوی خبرداد.
کد خبر: ۳۹۲۵۲۲
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۳ 11 March 2017
به گزارش تابناک رضوی به نقل از خبرگزاری فرهنگ رضوی، مهدی سبزکار 18 اسفندماه در آیین اختامیه اولین جشنواره نشریات مکتوب رضوی اظهارکرد: این جشنواره با همکاری معاونت فرهنگی و اجتماعی وزرات علوم، بنیاد بین المللی‌امام رضا(ع) ، سازمان فرهنگی آستان قدس رضوی، دانشگاهی صنعتی بیرجند برای اولین بار در بخش دانشگاهیان در قالب جشنواره امام رضا(ع) برگزار می‌شود.
 وی افزود: 103 اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد که 45 اثر قابلیت داوری را داشتند که هییت داوران داوری را انجام و گزارش آن اعلام شد.
معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه صنعتی بیرجند تصریح کرد: این جشنواره از سوم فروردین ماه جاری در دانشگاه کار خود را آغاز کرد و با توجه به برگزاری اولین دوره در بخش دانشگاهی استقبال خوبی از آن به عمل آمد.
سبزکار یادآور شد:: با توجه به اینکه که این جشنواره برای نخستین بار در این سطح برگزار شده حتما دارای نقاط ضعف و قوتی است، لذا امیدواریم این تجربه گران برای سال‌های آینده چراغی برای افزایش کیفیت اجرایی باشد.
 
استقبال دانشگاه‌های سراسر کشور از جشنواره نشریات مکتوب رضوی

 کارشناس فرهنگی دانشگاه صنعتی بیرجند گفت: در لیست آثار رسیده نام دانشگاه‌های سراسر کشور و به چشم می‌خورد که این امر نشان از استقبال این دانشگاه‌ها از جشنواره است.حسین مهدوی‌طلب در حاشیه برگزاری جشنواره نشریات مکتوب رضوی در گفت وگو با خبرنگاران اظهارکرد: تا 25 بهمن ماه پایان مهلت دریافت آثار به دبیرخانه جشنواره، تعداد نشریات رسیده به دبیرخانه جشنواره به 100 اثر بود که از این تعداد 80  مورد نشریات دریافتی جشنواره و 20 اثر نیز مقالات دریافتی جشنواره در قالب اثر مکتوب بوده است.
وی افزود: در لیست آثار رسیده نام دانشگاه‌های مانند؛ فردوسی مشهد، دانشگاه تهران، اصفهان، بیرجند، صنعتی بیرجند و دانشگاه‌های پیام‌نور از قبیل پیام نور اصفهان، اراک، بابل و نیشابور قابل مشاهده است.
 مسئول دبیرخانه جشنواره نشریات مکتوب رضوی در خصوص بازه زمانی اعلام نتایج و برنامه اختتامیه جشنواره تصریح کرد: آثار رسیده به دبیرخانه، صبح روز شنبه 30 بهمن ماه به کمیته ارزیابی و داوری ارائه و بر اساس زمان بندی تعیین شده 9 اسفند ماه نتایج داوری بر روی وب‌سایت جشنوار اطلاع‌رسانی شد.

مهدوی‌طلب یادآور شد: همچنین برنامه اختتامیه جشنواره نشریات مکتوب رضوی، بر اساس زمان‌بندی تعیین شده 18 اسفندماه در دانشگاه صنعتی بیرجند برگزار شد.
یادآوری می شود؛اولین جشنواره نشریات مکتوب رضوی با همکاری معاونت فرهنگی و اجتماعی وزرات علوم، بنیاد بین المللی‌امام رضا(ع)، سازمان فرهنگی آستان قدس رضوی و دانشگاهی صنعتی بیرجند برای اولین بار در بخش دانشگاهیان جشنواره امام رضا(ع)، در دانشگاه صنعتی بیرجند برگزار شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار