معاون امور ورزشی اداره کل ورزش و جوانان آذربایجانشرقی گفت: هنرستانهای تختی و سعی آموزش و پرورش توانایی تبدیل شدن به مراکز استعدادیابی را دارند و از دل این مراکز قهرمانان بزرگی میتوان به ورزش کشور و جهان معرفی کرد.
کد خبر: ۹۹۹۳۲
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۶ 24 September 2015

به گزارش تابناک تبریز ، اکبر فرج الهی در آیین زنگ ورزش در دبستان دخترانه توانا تبریز گفت : تهذیب، تحصیل و ورزش را سرلوحه فعالیت های ورزشی کرد و با تكیه بر نیروهای انسانی آگاه و با بصیرت مدارس به یك پایگاه فعال فرهنگی، ورزشی و تربیتی مبدل خواهد شد.

معاون امور ورزشی اداره کل ورزش و جوانان آذربایجانشرقی افزود : اگر نسل جوان ما امروز به این سه اصل خود را مجهز كنند می‌توانند به تعالی و رشد واقعی كه در دین اسلام به آن تاكید شده دست یابند و نظام و ملت ما چشم به عزم و همت بلند جوانان و نوجوانان دوخته است تا بتوانند با اراده‌ قوی و عزم استوار خود زمینه‌های پیشرفت و جهش كشور را در عرصه‌های مختلف فراهم كنند.

وی تصریح کرد : ورزش عامل مهمی در مقابل با کج روی ها و مبارزه با هواهای نفسانی و مواد مخدر است و با ورزش نشاط و شادابی به جامعه وارد میشود.

فرج الهی اظهار داشت : هنرستانهای تختی و سعی آموزش و پرورش توانایی تبدیل شدن به مراکز استعدادیابی را دارند و از دل این مراکز قهرمانان بزرگی میتوان به ورزش کشور و جهان معرفی کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :