مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) ایلام گفت: 17 پایگاه این نهاد نذورات مردم استان در روز عید سعید قربان را جمع آوری می کنند.
کد خبر: ۹۹۸۵۰
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۰ 23 September 2015
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) ایلام گفت: 17 پایگاه این نهاد نذورات مردم استان در روز عید سعید قربان را جمع آوری می کنند.
به گزارش تابناک ایلام،ضیا رضایی بااعلام این خبراظهار کرد: مردم خیر و نیکوکار استان می توانند نذورات قربانی خود را فردا پنجشنبه به دفاتر کمیته امداد امام خمینی(ره) و پایگاه های در نظر گرفته شده، در سراسر استان تحویل دهند.
وی افزود: دفاتر این نهاد در سراسر استان برای دریافت قربانی، نذورات و وجه نقد برای تهیه گوسفند قربانی از سوی افراد خیر و نیکوکار در روز عید برای اهدا به محرومان جامعه فعال است.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) ایلام یادآور شد: با وجوهات نقدی اهدایی مردم گوسفند تهیه، ذبح و گوشت آماده آن در اختیار خانواده های نیازمند زیر پوشش خدمات این نهاد قرار می گیرد.
رضایی تاکید کرد: گوشت قربانی با هماهنگی های صورت گرفته در سریع ترین زمان ممکن بسته بندی و در اختیار خانواده های نیازمند استان قرار می گیرد.
علاوه بر این 11دفتر اداره کل بهزیستی در شهرستان های مختلف استان نیز فردا پنجشنبه همزمان با عید سعید قربان آماده دریافت نذورات مردمی افراد خیر و نیکوکار است.
62 هزار نفر در استان ایلام از خدمات حمایتی کمیته امداد امام خمینی(ره) و 25 هزار نفر نیز از خدمات حمایتی بهزیستی برخوردارند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار