فرمانده انتظامی شهرستان اراک از شناسایی و توقیف یک دستگاه موتورسیکلت لوكس قاچاق به ارزش تقریبی دو میلیارد و ۵۰۰میلیون ریال در عمليات پليس این شهرستان خبرداد.
کد خبر: ۹۹۷۴۸۴
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۸ 29 September 2021



به گزارش تابناک مرکزی، سرهنگ" امیر مختاری" افزود: مأموران انتظامی کلانتری ۱۱ شهرستان اراک در پيگيري مطالبات مردمي در برخورد با موتورسوراني كه با موتورسيلكت هاي غيرمجاز، باعث آلودگي صوتي و ايجاد مزاحمت براي ديگر شهروندان مي شوند، مالك يك دستگاه موتورسيكلت سنگين را شناسايي كردند.
وي یادآورشد: در عمليات پليس اين موتورسيكلت لوكس قاچاق با ارزشي تقريبي دو ميليارد و۵۰۰ ميليون ريال در حين تردد در يكي از خيابان هاي شهر اراك شناسايي، توقيف و روانه پاركينگ شد.
وی با اشاره به شناسایی و دستگیری راکب این موتورسیکلت، افزود: ارزش تقریبی این موتورسیکلت توقیفی ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.
فرمانده انتظامی شهرستان اراک در پایان با تأکید بر برخورد قاطع و بدون اغماض پلیس با هنجار شکنان و برهم زنندگان آرامش عمومی مردم در سطح جامعه ادامه داد: متهم دستگیر شده در این عملیات به علت ایجاد مزاحمت و آلودگی صوتی برای شهروندان، با تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار