خدادادی گفت: هلال احمر اقدام به برپایی ۲ قرارگاه امداد و نجات در مرز‌های شلمچه و چذابه جهت پاسخگویی به حوادث احتمالی و ارائه خدمات امداد و نجات کرده است.
کد خبر: ۹۹۶۶۴۵
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۵ 26 September 2021

به گزارش تابناک رضوی به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، علی خدادادی مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: با توجه به وجود تردد در مرز شلمچه و همچنین امکان بازگشت زائرین از طریق مرز‌های زمینی، این جمعیت با برپایی ۲ قرارگاه امداد و نجات در مرز‌های شلمچه و چذابه آمادگی عملیاتی خود را برای پاسخگویی به حوادث احتمالی و ارائه خدمات امداد و نجات در این ۲ مسیر افزایش داده است.

او افزود: نظر به استقبال بیشتر زائران در تردد از مرز شلمچه، علاوه بر قرارگاه عملیاتی امداد و نجات، دو پست امداد و نجات، ۶ دستگاه آمبولانس،۶ دستگاه نجات و یک دستگاه خودروی ارتباطات سیار در مسیر‌های منتهی به این پایانه مرزی مستقر شده و ۴۰ نجاتگر عملیاتی نیز در این محور به ارائه خدمت می‌پردازند.

خدادادی بیان داشت: در پایانه مرزی چذابه نیز دو پایگاه امداد و نجات با دو دستگاه آمبولانس و تجهیزات نجات و ۲۰ نجاتگر عملیاتی آماده ارائه خدمات امداد و نجات به زائران حرم‌های اهل بیت در ویژه برنامه اربعین حسینی هستند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان تصریح کرد: تیم امداد هوایی جمعیت هلال احمر استان نیز به منظور سرعت بخشیدن به عملیات‌های امداد هوایی و دسترسی سریعتر به پایانه‌های مرزی، بالگرد هلال احمر در فرودگاه آبادان و در حالت آماده باش خواهد بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار