به مناسبت فرارسیدن هفته دفاع مقدس ویژه‌برنامه آبروی محله در روستای آبدولی لامرد برگزار شد.
کد خبر: ۹۹۶۰۰
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۹ 23 September 2015

تابناک فارس به نقل از فارس:مدیرکل حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس فارس صبح امروز در ویژه‌‌برنامه آبروی محله در روستای آبدولی بخش مرکزی لامرد که به‌منظور گرامیداشت یاد و خاطره دو شهید این روستا (شهیدان احمد شادی و احمد نمازی) برگزار شد در سخنانی اظهار داشت: 35 سال است که در حالت تحریم هستیم و تهدیدات و تحریم‌های دشمنان مربوط به امروز نیست.

سردار خداداد ابراهیمی با بیان اینکه دشمنان در سال 58 پیش از فرا رسیدن ماه مهر جنگ هشت‌ ساله را تحمیل کردند گفت: آن‌قدر دشمنان کینه داشتند که یک روز پیش از آغاز بازگشایی مدارس با 300 جنگنده و 7 هزار تانک مجهز به کشور ما حمله کردند اما در مقابل 35 هزار دانش‌آموز درس و مشق خود را رها کردند و وارد بسیج، سپاه و ارتش شدند و اجازه نداده‌اند یک وجب از خاک کشور در اختیار دشمنان قرار گیرد.

ابراهیمی ادامه داد: امروز بمب اتم کشور ما بسیج است که از کوچک و بزرگ در قالب ارتش 20 میلیونی ساماندهی شده‌اند و آماده دفاع همه‌جانبه از نظام و دستاوردهای انقلاب و شهدا هستند.

مدیرکل حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس فارس خاطرنشان کرد: اوباما خود اعلام کرد که ایران امروز با ایران دیروز تفاوت پیدا کرده است و دیگر تهدیدها و تحریم‌ها جواب نمی‌دهد لذا بهانه امروز آنان این است که ایرانی‌ها دنبال بمب اتم هستند در صورتی‌ که رهبری معظم انقلاب این موضوع را حرام اعلام کردند و آنان می‌دانند که ما از امام خود تبعیت می‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه دشمنان بنا داشتند با راه‌اندازی جنگ‌های نیابتی و با ساماندهی داعش وارد کشور ما شوند تصریح کرد: به برکت حضور قدرتمند نیروهای مسلح و آمادگی این دلاورمردان نیروهای تکفیری صهیونیستی داعش جرأت چپ نگاه کردن به کشور ما را ندارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار