معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه حضرت نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه گفت: پنج جشن ویژه هفته دفاع مقدس در شهرهای اورامانات و سرپل‌ذهاب برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۹۵۲۹
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۶ 23 September 2015

سرهنگ بهرام میرزایی اظهار داشت: برنامه‌های فرهنگی خاصی برای گرامیداشت هفته دفاع مقدس در سراسر استان کرمانشاه برگزار می‌شود که برگزاری جشن‌های دفاع مقدس و پیاده‌روی خانوادگی از مهمترین برنامه‌های این هفته هستند.

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه حضرت نبی‌اکرم(ص) کرمانشاه از برگزاری پیاده‌روی خانوادگی در سراسر استان خبرداد و افزود: این برنامه ورزشی و فرهنگی در سومین روز از هفته دفاع مقدس و به‌طور همزمان در سراسر استان برگزار می‌شود.

سرهنگ میرزایی با اشاره به برگزاری این پیاده‌روی به همت سپاه نبی‌اکرم(ص) کرمانشاه، گفت: این همایش در شهر کرمانشاه از ساعت 7:30دقیقه صبح روز جمعه از پارک شاهد تا میدان طاقبستان برگزار و به شرکت‌کنندگان در این پیاده‌روی به قید قرعه جوایزی اهدا می‌شود.

معاون سپاه نبی‌اکرم(ص) کرمانشاه افزود: اهدای جوایز مسابقه بزرگ کتابخوانی «خانواده و ماهواره» در پنجم مهر ماه و به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار می‌شود که به 87 نفر برتر و برگزیده این مسابقه کتابخوانی جوایز نفیسی اهدا خواهد شد.

سرهنگ میرزایی توزیع بسته‌های آموزشی در مناطق روستایی محروم کرمانشاه را یکی دیگر از برنامه‌های هفته دفاع مقدس و به مناسبت بازگشایی مدارس بیان کرد و گفت: تاکنون 1250‌بسته آموزشی شامل کیف، نوشت‌افزار و غیره در میان دانش‌آموزان محروم استان توزیع شده است.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار