رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان تبریز گفت : ورزش بانوان تبریز در 10 رشته ورزشی سومین المپیاد ورزش بانوان و دختران قهرمان شده است .
کد خبر: ۹۹۴۱۷
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۴ - ۰۷:۵۸ 23 September 2015

به گزارش تابناک تبریز حبیب ستوده نژاد در ادامه افزود : بانوان تبریز سهم بسزایی در موفقیت های ورزش آذربایجانشرقی دارند و ورزش بانوان در تبریز در موضوعات مهم ورزش این شهرستان بوده و توجه ویژه ای به این بخش شده است که حاصل این توجه و نگاه کارشناسانه قهرمانی در 10 رشته از 12 رشته المپیاد ورزشی بانوان بوده است.

ستوده نژاد در ادامه افزود : ورزش بانوان تبریز در سیاستهای اجرایی و توسعه ورزش قهرمانی و همگانی نقش مهمی دارد و اهمیت این موضوع برای هیاتهای ورزشی شهرستان تبریز اعلام شده بود که خواستار حضور قدرتمند در این دوره از رقابتها بودیم که این امر از سوی هیاتهای ورزشی تبریز جدی تلقی شد و نتایج ورزش بانوان تبریز در این مسابقات قابل قبول است.

وی افزود : روند توجه به ورزش بانوان تبریز به عنوان یکی از بازوان مهم ورزش بانوان استان آذربایجانشرقی ادامه خواهد داشت .

رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان تبریز ادامه اظهار داشت : ورزش بانوان تبریز در رشته های دوومیدانی ، شنا ، ووشو ، ژیمناستیک ، هندبال ، تنیس روی میز ، تکواندو ، جودو ، بسکتبال و والیبال در سومین المپیاد فرهنگی ورزشی دختران و بانوان آذربایجانشرقی به مقام قهرمانی رسیده و در رشته های تیروکمان و بدمینتون نیز نائب قهرمان شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :