عضو هیئت مدیره موسسه خیره گلستان علی(ع):
عضو هیئت مدیره موسسه خیره گلستان علی(ع) گفت: سال آینده فاز نخست دهکده فرزندان بی‌سرپرست گلستان علی در مشهد افتتاح می‌شود.
کد خبر: ۹۹۳۴
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۳ 03 March 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی از فارس، سعید عباسیان ظهر امروز در نشستی خبری که در موسسه گلستان علی (ع) برگزار شد، اظهار داشت:
موسسه خیریه گلستان علی بزرگترین موسسه خیریه هیئت امنایی در ایران است که به دنبال کاهش ناهنجاری‌های اجتماعی تشکیل شده است.
 عضو هیئت مدیره موسسه خیره گلستان علی (ع) افزود: در حوزه مسائل آموزشی بر روی بچه‌ها کار می‌کنیم و بیش از 4 هزار مدارک علمی و ورزشی در سطح کشور توسط فرزندان موسسه گلستان علی دریافت شده است.
 عباسیان با بیان اینکه در حوزه اشتغال نیز به دنبال کارآفرینی برای فرزندان موسسه خیریه گلستان علی (ع) بودیم، گفت: جشنواره غذای محبت در رستوران‌ها و فست‌فودهای مشهد برگزار می‌شود و شهروندان مشهدی می‌توانند به صورت مستقیم کمک به این فرزندان بی‌سرپرست کنند و به دنبال این هستیم که غذای گرم را از رستوران‌ها به صورت مستقیم به فرزندان بی‌سرپرست منتقل کنیم.
 وی در ارتباط با دهکده گلستان علی گفت: بالغ بر 30 درصد از پروژه در تیرماه سال آینده به پایان می‌رسد، بحث ورزشی آن برای ما اهمیت دارد و امیدوارم تا پایان سال 94 بخش مهمی از آن به بهره‌برداری برسد.
 عضو هیئت مدیره موسسه خیریه گلستان علی (ع) تصریح کرد: خوابگاه‌های ما مختص هر سن خاص فرزندان بی‌سرپرست بوده و سرانه‌ای که بهزیستی برای ما در نظر می‌گیرد بسیار پایین است و بیشتر هزینه این فرزندان توسط موسسه خیریه گلستان علی تهیه می‌شود و سن این افراد از 4 سال تا افراد دانشگاهی است و نحوه پذیرش این افراد از طریق بهزیستی است.
وی تصریح کرد: خروجی به این شکل است که به سلامت می‌رسند و ازدواج می‌کنند و دارای شغل هستند و معمولا این افراد در حال تعامل با ما هستند و حتی به دیگر فرزندان بی‌سرپرست کمک‌های مالی و معنوی نیز می‌کنند.
عباسیان تاکید کرد: دغدغه اصلی هیئت مدیره موسسه خیریه گلستان علی (ع) حمایت از فرزندان بی‌سرپرست است و در این ارتباط نیازمند حمایت ارگان‌های مختلف هستیم و نهادهای مرتبط اگر همکاری لازم را نداشته باشند در نهایت در آینده مشکلات فراوانی برای همین نهادها به وجود می‌آید.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار