امام جمعه تبریز گفت: شهردار جدید تبریز و سایر شهرهای استان با در اولویت قرار دادن مبارزه با فساد مالی، اداری و حل مشکلات حاشیه‌نشینی به هیچ‌وجه زیر بار قانون فروشی و سهم‌خواهی‌های سیاسی و جناحی نروند.
کد خبر: ۹۹۰۹۰۵
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۰ 03 September 2021

به گزارش تابناک تبریز، حجت‌الاسلام سیدمحمدعلی آل‌هاشم در برنامه پیام جمعه اظهار داشت: استقرار کارگزاران و مدیران انقلابى در رأس مدیریت‌هاى کشور براى برقرارى قسط و عدل و خدمت‌رسانى به‌مردم، به‌ویژه مستضعفین و پابرهنگان و تحقق دولت اسلامى ۲ نیاز مبرم جمهوری اسلامی در آغاز کار دولت سیزدهم هستند.

 

وی افزود: رفتار اعتقادى و اخلاقى، خدمت به‌خلق، عدالت، سلامت اقتصادى و مبارزه با فساد، قانونگرایى، حکمت و خردگرایى در کارها و تکیه به‌ظرفیت درون‌زاى کشور از شاخص‌های اصلی دولت اسلامی هستند.

 

آل‌هاشم به اجلاس بغداد اشاره کرد و گفت: محتواى سخنان امیرعبداللهیان در محکومیت آمریکا و اعلام مواضع عزتمندانه و حکیمانه ایران در اجلاس بغداد در افکار عمومى منطقه و جهان بازتاب زیادی داشت.

 

وی یادآور شد: نشست وزیر امور خارجه ایران در سفر به سوریه با رهبران گروه‌هاى جهادى فلسطینى، آن هم بعد از لفاظى‌هاى مضحک نفتالى بنت علیه ایران پیام‌هاى روشنى داشت.

 

طرح بایدن همان طرح ترامپ است

 

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی، تصریح کرد: طرح جدید دولت آمریکا براى منطقه تحت عنوان «صلح بلندمدت با فلسطینى‌ها» همان طرح معامله قرن ترامپ با لحاظ برخى تغییرات است.

 

وی متذکر شد: مراکز مطالعاتى آمریکا تأکید دارند که آمریکا باید معادله قدرت در خاورمیانه را با محوریت رژیم صهیونیستى، تغییر دهد، از این رو توصیه شده خلاء حضور آمریکا در خاورمیانه با ایجاد «قدرت‌هاى هم‌توان» با محوریت اسرائیل جبران شود.

 

امام جمعه تبریز در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه ادب اصحاب سیدالشهداء علیه السلام در محضر امام؛ از زمینه‌های اصلی سعادت و توفیق شهادت آنها بود، اذعان داشت: انسانی که فاقد ادب در خانواده و جامعه می‌باشد ؛ تبدیل به عذاب روحی و روانی خانواده و جامعه خواهد شد و این چنین انسانی در باتلاق ناآرامی‌ها گرفتار خواهد شد.

 

وی گفت: انسان برای عبور از پرتگاه نفسانیات؛ به هیچ چیزی به اندازه ادب محتاج نمی‌باشد.

 

آل‌هاشم از مسوولان اقتصادی کشور و استان خواست نسبت به اثرات سنگین مشکلات اقتصادی در ناتوانی خانواده‌ها در تامین نیازهای ضروری فرزندان خود، توجه لازم را داشته باشند.

 

امام جمعه تبریز ادامه داد: از دست دادن فرصت تربیت و تادیب فرزند در دوران کودکی، مسأله تربیت کودک را در سنین بالاتر سخت‌تر و هزینه‌های مادی و‌روانی مدیریت کودک را بیشتر خواهد کرد.

 

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی تصریح کرد: شهردار جدید تبریز و سایر شهرهای استان با در اولویت قرار دادن مبارزه با فساد مالی، اداری و حل مشکلات حاشیه‌نشینی به هیچ‌وجه زیر بار قانون فروشی و سهم‌خواهی‌های سیاسی و جناحی نروند.

 

وی خاطرنشان کرد: کار در جایگاه شهرداری باید قربه الی الله با هدف خدمت به مردم باشد و با همفکری و همدلی با اساتید دانشگاهی، نخبگان و جوانان مبتکر و خلاق باشد.

 

امام جمعه تبریز ادامه داد: توجه به بهداشت عمومی و زیباسازی بصری با احیای معماری ایرانی اسلامی و رعایت عدالت در توزیع خدمات شهری از مطالبات جدی مردم از شهردار هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :