مدیر شعب پست بانک ایلام اظهار داشت:پست بانک استان با بهره گیری از ۸۵ باجه روستایی فعال در سطح استان و با استفاده از پیشرفته ترین نرم افزارهای بانکی تمام خدمات بانکی را به روستاییان استان ارائه می دهد.
کد خبر: ۹۹۰۴۵۱
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۰ 02 September 2021

 به گزارش تابناک ایلام؛ حاتم سلیمانی گفت: پست بانک استان با بهره گیری از ۸۵ باجه روستایی فعال در سطح استان و با استفاده از پیشرفته ترین نرم افزارهای بانکی تمام خدمات بانکی را به روستاییان استان ارائه می دهد.

وی افزود:  این فعالیت ها نقش قابل توجهی در جلوگیری از مهاجرت روستاییان، کاهش تردد به شهرها، صرفه جویی در وقت و هزینه مردم، کاهش مصرف سوخت و پایین آمدن میزان تصادفات در جاده های روستایی داشته است.

سلیمانی ادامه داد:با استفاده از این سرویس روستاییان می توانند چک های مربوط به تمام بانک ها را به باجه روستایی ارائه دهند و مسوول باجه نیز پس از وصول چک از طریق شبکه بانکی وجه چک را به حساب آورنده چک واریز می کند.

وی افزود: به منظور رفاه حال ایثارگران و خانواده های شهدا تفاهم نامه ای بین پست بانک ایران و بانک دی منعقد شده و این افراد درصورت اقامت در روستا می توانند جهت دریافت مستمری خود به باجه های پست بانک مراجعه کنند./ع

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار