مدیر حوزه‌های علمیه:
مدیرحوزه‌های علمیه کشور با صدور پیامی درگذشت آیت‌الله محمدرضا بحرینی یزدی از اساتید پیشکسوت حوزه علمیه را تسلیت گفت.
کد خبر: ۹۹۰۳۱۹
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۳ 01 September 2021

به گزارش تابناک قم، در پیام آیت الله علیرضا اعرافی آمده است: ارتحال عالم فرزانه و مجاهد خستگی ناپذیر آیت الله آقای حاج شیخ محمدرضا بحرینی یزدی پس از سالها مجاهدت و تلاش صادقانه در مسیر اعتلای فرهنگ و معارف اسلامی، تعلیم و تربیت شاگردان مکتب جعفری، ارائه خدمات اجتماعی و بندگی و سلوک مخلصانه، موجب تاسف گردید.

پیام ادامه یافته است: اینجانب فقدان آن روحانی پارسا را به بیت مکرم، شاگردان و ارادتمندان ایشان تسلیت عرض نموده و از درگاه ایزد متعال برای آن فاضل گرانقدر، علو درجات و غفران و رضوان و برای بازماندگان، آرامش، شکیبایی و اجر پایدار مسئلت می نمایم.

به گزارش ایرنا، آیت الله بحرینی یزدی سال ۱۳۱۲ در شهر زارچ از توابع شهرستان یزد چشم به جهان گشود و در دامان پدر و مادری متدین و ولایتمدار رشد یافت و در سنین نوجوانی وارد حوزه علمیه یزد شد.

پس از گذراندن مقدمات علوم حوزوی برای تکمیل مراتب تحصیلی به حوزه اصفهان رفت و سپس عازم حوزه علمیه قم شد و در آنجا از وجود آیت الله بروجردی و امام خمینی (ره) بهره‌های فراوان برده و به مرتبه اجتهاد دست یافت.

وی سپس به تهران مهاجرت کرد و در وادی تدریس و تبلیغ مشغول فعالیت شد و در عرصه تبلیغ به جایگاه قابل توجهی دست یافت و سرانجام در شامگاه روز یکشنبه هفتم شهریور پس از گذراندن دوران طولانی بیماری به رحمت حق پیوست.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار