مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای آدربایجان شرقی گفت: در راستای توسعه بخش خصوصی و نگاه حمایتی درجهت ارائه آموزشهای مهارتی برای اقشار جامعه تعداد 55 مورد مجوز برای ایجاد آموزشگاه آزاد فنی و حرفه ای در 6 ماهه نخست سال 94 توسط اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی صادر شد.
کد خبر: ۹۸۹۵۸
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۱ 22 September 2015

به گزارش تابناک تبریز ، محمدرضا سیابانی با اعلام این خبر گفت : این اداره کل در راستای ارائه بهتر خدمات و ایجاد بسترهای لازم در خصوص فعالیت آموزشگاههای آزاد فنی و حرفه ای در استان 70آموزشگاه را نیز در این مدت رتبه بندی نمود.

وی ادامه داد : در مدت 6 ماهه نخست امسال ، 7 مورد جلسه هیئت نظارت بر آموزشگاههای آزاد فنی و حرفه ای در استان برگزار گردید که حاصل این جلسات صدور 55 مورد مجوز فعالیت ، 53 مورد ابلاغ مدیریت آموزشگاه و برای 92 نفر نیز ابلاغ مربیگری بوده است.

سیابانی گفت : همچنین موضوعاتی از قبیل تبصره 34 و 35 ، انتقال ، تغییر نام ، تسهیلات اعطایی ، عملکرد آموزشی ، تبلیغات و اطلاع رسانی ، تجهیزات آموزشگاهها ، مواد مصرفی ، فضاهای آموزشی ،تمدید پروانه فعالیت در این هیئت مطرح و بررسی شده است.

وی در پایان گفت : این اداره کل حمایت از فعالیت های مردمی و گسترش این بخش و واگذاری برخی امور را به آموزشگاههای آزاد در برنامه خود دارد و صرفا با نگاه حاکمیتی بر این موضوع نگریسته و در مسیر حل مشکلات و تسهیل فعالیت این بخش همواره تلاش می نماید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :