به گزارش خبرنگار تابناک هرمزگان؛ خلیل قاسمی افزود: دوهزارو و900 مورد از گزارش هاي مردمي به صورت تلفني، 540مورد حضوري و 300مورد نيز به صورت كتبي ثبت و توسط بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان مورد رسيدگي قرار گرفت.
وي بيان داشت: ثبت انواع ميوه، محصولات لبني، رب گوجه فرنگي، محصولات سلولوزي و پاركينگ شهري، نمايندگي هاي خودرو و كابينت سازان بيشترين سهم شكايات را در بخش كالا و خدمات به خود اختصاص داده است.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان، سامانه 124 را براي دريافت و رسيدگي به شكايت ها، انتقاد و پيشنهادهاي مردمي معرفي كرد و از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده هرگونه تخلف مراتب را اعلام تا در سريع ترين زمان ممكن مورد رسيدگي قرار گيرد.
انتهای پیام /