فضل الله رنجبر در گفتگو با تابناک:
فرماندار کرمانشاه گفت:افتتاح و بهره برداری ازطرح های اقتصادی و پروژه های اشتغال زایی شهر کرمانشاه، ۱۰۶۲ فرصت شغلی ایجاد خواهند کرد.
کد خبر: ۹۸۹۳۰۹
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۴ 28 August 2021

فضل الله رنجبر در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه ضمن تبریک هفته دولت و گرامی داشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر الگو و اسوه مدیریت اسلامی و مردمی در ایران اسلامی اظهار کرد: این دو بزرگوار به لحاظ اخلاق و مردم داری و دلسوزی برای ملت، انسان هایی مخلص، توانمند و کارا بودند.

وی افزود: به مناسبت هفته دولت در شهرستان کرمانشاه ۷۵طرح و پروژه عمرانی و اقتصادی با رقمی بالغ بر ۷۱٠ میلیارد تومان افتتاح، بهره برداری و یا کلنگ زنی میشود.

فرماندار کرمانشاه تصریح کرد: از مجموع این ۷۵ طرح،۲۸ پروژه طرح های عمرانی هستند که در بخش عمران روستایی، شهری، به ویژه در سطح روستاها با رقمی بالغ بر ۴۳۷ میلیارد تومان به بهره برداری می رسند.

وی خاطر نشان کرد: همچنین ۴۷ طرح و پروژه اقتصادی واشتغال زایی افتتاح که برای هزار و۶۲ نفر فرصت شغلی در حوزه شهرستان کرمانشاه ایجاد کرده، این طرح ها در زمینه گاز رسانی به ۱۷ روستا با اعتبار ۱۵ میلیارد تومان، تعمیرات بخش مغز و اعصاب و ارتوپدی بیمارستان آیت الله طالقانی، احداث و توسعه اورژانس در بیمارستان امام رضا، در بخش عمران روستایی است.

رنجبر بیان کرد: همچنین ۴۷ طرح و پروژه اقتصادی با ۲۷۳ ملیارد تومان سرمایه گذاری، که این طرح ها در زمینه اجرای سیستم های آبیاری تحت فشار، گلخانه، سردخانه در بخش کشاورزی و همچنین طرح های مربوط به اشتغال خرد خانگی و مجتمع خدمات رفاهی و طرح تولید انواع قیر، پودر بیتومین، قیر صنعتی، رب گوجه فرنگی و انواع سیم مفتول، آلمینیوم و فولاد، انواع کیک و کلوچه از جمله طرح های مهم اقتصادی هستند که افتتاح و بهره برداری میشوند.

وی در پایان گفت: پروژه عمرانی ۲ پست تولید برق با ۳٠۲ میلیارد تومان اعتبار از جمله مهم ترین طرح های عمرانی هستند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار