همزمان با ایام گرامیداشت هفته دولت در شهرستان کرمانشاه ۷۵ طرح و پروژه عمرانی و اقتصادی با رقمی بیش از ۷۱۰ میلیارد تومان افتتاح، بهره‌برداری و یا کلنگ زنی می‌شود.
کد خبر: ۹۸۹۰۰۶
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۳ 27 August 2021

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا فرماندار کرمانشاه ضمن تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر افزود: از مجموع این طرح‌ها،  ۲۸ پروژه عمرانی است که در در بخش عمران روستایی و شهری بویژه در سطح روستاها با رقمی بالغ بر ۴۳۷ میلیارد تومان به بهره بهره برداری می‌رسند که باعث ایجاد یک هزار و ۶۲ فرصت شغلی در حوزه شهرستان می‌شود.

فضل الله رنجبر ادامه داد: این طرح ها در زمینه تعمیرات بخش مغز و اعصاب بیمارستان آیت الله طالقانی، احداث و توسعه اورژانس بیمارستان امام رضا و در بخش عمران روستایی شامل اجرای طرح هادی، گازرسانی به ۱۷ روستا با ۱۵میلیارد تومان، بخش بهداشت و درمان، فضای آموزشی و آب رسانی به روستاها است.

همچنین ۴۷ طرح و پروژه اقتصادی با ۲۷۳ میلیارد تومان سرمایه گذاری که این طرح ها در زمینه اجرای سیستم های آبیاری تحت فشار، گلخانه، سردخانه در بخش کشاورزی و همچنین طرح های مربوط به اشتغال خرد خانگی و مجتمع خدمات رفاهی و طرح تولید انواع قیر و پودر بیتومین، رب گوجه فرنگی و انواع سیم مفتول، آلومینیوم و فولاد، انواع کیک و کلوچه از جمله طرح های مهم اقتصادی هستند که افتتاح یا بهره برداری می‌شوند.

وی گفت: بهره‌برداری از دو پست تولید برق با ۳۰۲ میلیارد تومان از جمله مهم ترین پروژه های عمرانی شهرستان است.

انفجار دفتر نخست وزیری در هشتم شهریور سال ۱۳۶۰ و شهادت ۲ یار دیرین امام (ره) و انقلاب و ۲ اسوه علم و تقوا، شهید محمدعلی رجایی، رییس جمهوری و محمدجواد باهنر، نخست وزیر که نمونه ای از دولتمردان مردمی بودند و نیز به منظور آشنایی مردم با فعالیت ها و بیان اهداف و برنامه های آینده دولت، هفته ای به نام هفته دولت نامگذاری شده که از دوم تا هشتم شهریور است.  

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار