تابناك-حسن مریدی زاده رییس ستاد انتخاباتی دکتر محسن رضایی در استان هرمزگان در پيامي انتخاب امیر محمدرضا آشتیانی به منصب وزرات دفاع را تبريك عرض نمود.
کد خبر: ۹۸۸۸۲۲
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۶ 26 August 2021

به گزارش خبرنگار تابناک هرمزگان،متن پيام تبريك به شرح ذيل است:

 

باسمه تعالی

 

همرزم گرامی، برادر رزمنده امیر محمدرضا آشتیانی

 

سلام علیکم

 

حسن انتخاب بجا و شایسته جنابعالی به مقام عالی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح از سوی ریاست محترم جمهوری و رای اعتماد نمایندگان محترم مردم شریف ایران در مجلس شورای اسلامی را خدمت حضرتعالی که از یادگاران ارزشمند دوره دفاع مقدس می باشید، صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می نمایم. تجارب حضور خالصانه جنابعالی در میدانهای مختلف انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و سمتهای مدیریتی پس از آن بخوبی نشان دهنده توانایی و اشراف نسبت به مسائل گوناگون کشور خصوصا جایگاه نیروهای مسلح در صیانت از امنیت کشور، اقتدار ملی و جایگاه قدرتمند کشور در عرصه منطقه ای و بین المللی است. 

 

رجاء واثق دارم راهبردهای جنابعالی که نشات گرفته از مدیریت جهادی و انقلابی، کارآمدی، تعهد، تجارب ارزنده در مسئولیتهای مختلف و وفاداری به آرمانهای والای انقلاب اسلامی و تبعیت از اوامر داهیانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) است می تواند امید بخش ملتهای مظلوم در اقصی نقاط جهان و یاس، ناامیدی و نابودی دشمنان باشد. 

 

توفیقات روز افزون جنابعالی در اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی، تحقق منویات مقام عظمای ولایت و خدمت رسانی به مردم سربلند ایران و جبهه مقاومت اسلامی را از خداوند متعال مسئلت می نمایم.

 

 

حسن مریدی زاده

رییس ستاد انتخاباتی دکتر محسن رضایی در استان هرمزگان

4 شهریورماه 1400

پيام تبريك حسن مريدي زاده در پي انتصاب امير محمد رضا آشتياني به وزرات دفاع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار