دبیر هیات کشتی شهرستان آمل از حضور دو تیم کشتی این شهرستان در فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر کشتی آزاد و فرنگی باشگاه‌های کشور و یک تیم در لیگ برتر وزنه برداری خبر داد.
کد خبر: ۹۸۸۷۶۸
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۰ 26 August 2021

به گزارش تابناک مازندران از صدا و سیمای مرکز مازندران، دبیر هیات کشتی شهرستان آمل از حضور دو تیم کشتی این شهرستان در فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر کشتی آزاد و فرنگی باشگاه‌های کشور و یک تیم در لیگ برتر وزنه برداری خبر داد.


پرویز فرزان گفت: هر دو تیم کشتی آزاد و فرنگی و نیز وزنه برداری از شهرستان آمل با نام تیم فولادین ذوب آمل در فصل جاری این رقابت‌ها شرکت خواهند کرد.


وی اضافه کرد: تاکنون ۱۴ تیم که شامل، ۸ تیم در کشتی فرنگی و ۶ تیم در کشتی آزاد هستند، برای حضور در رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشتی کشور جام یادگار امام (ره) در سال جاری اعلام آمادگی کرده اند.


دبیر هیات کشتی آمل افزود: قرار است قرعه کشی این رقابت‌ها اواخر شهریورماه برگزار و رقابت‌ها نیز پس از پایان رقابت‌های کشتی قهرمانی جهان در نروژ، در دهه پایانی مهرماه آغاز شود.


المپیکی‌های مازندران در تیم کشتی فولادین ذوب آمل
دبیر هیات کشتی آمل به ظرفیت‌های بالای کشتی مازندران اشاره کرد و گفت: خوشبختانه با مدیریت جدید هیات کشتی و با تعامل خوبی که با مدیرعامل و مجموعه شرکت فولادین ذوب آمل انجام شده، باشگاه فولادین ذوب آمل تشکیل و درگام نخست تیم کشتی آزاد و فرنگی آمل در لیگ برتر شرکت خواهند کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار