شهرام بیدهندی در گفتگو با تابناک:
رییس مجتمع بیمارستانی امام رضا( ع) گفت: در مجتمع بیمارستانی امام رضا( ع)روزانه به بیش از ۵۰۰ بیمار کرونایی خدمات ارائه می شود
کد خبر: ۹۸۸۲۲۱
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۳ 24 August 2021

شهرام بیدهندی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: ۲۷۰ تخت در بیمارستان امام رضا (ع) و ۵۵ تخت بیمارستان گلستان به بیماران کرونایی اختصاص دارد،در بیمارستان نسیم هم برای روزانه ۲۰۰ بیمار بصورت سرپایی داروی رمدسیویر تزریق میشود که بار بستری و اشغال تخت به حداقل برسد.

وی افزود:در واحد تصویربرداری این مجتمع حدود ۲۵۰ مورد در روز سی تی اسکن برای این بیماران انجام می شود و واحدهای آزمایشگاه ودیگر واحدهای پاراکلینیک هم به همین نسبت درگیر خدمات به مراجعین کرونایی هستند.

بیدهندی تصریح کرد:در این بیمارستان از نیروی خدمات گرفته تا پزشکان متخصص با ایثار و فداکاری مثال زدنی برای حفظ جان بیماران تلاش می کنند و تا کنون حتی یک بیمار پشت درهای این بیمارستان نمانده است.

وی در پایلن گفت:اما ظرفیت مجتمع بیمارستانی امام رضا (ع) محدود است و این بیمارستان باید خدمات اورژانسی خود را به عنوان مرکز ارجاع بیماران در غرب کشور را نیز ارائه دهد بنابراین ازمردم تقاضا می کنیم بیش ازپیش رعایت پروتکلها، به ویژه استفاده از ماسک را جدی بگیرند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار