رییس بیمارستان گلستان اهواز از مراجعه روزانه حدود ۷۰۰ بیمار کرونایی به این مرکز بیمارستانی خبر داد و گفت: خدمات رسانی به بیماران با تمام توان در حال انجام است.
کد خبر: ۹۸۸۱۴۱
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۹ 23 August 2021

رییس بیمارستان گلستان اهواز از مراجعه روزانه حدود ۷۰۰ بیمار کرونایی به این مرکز بیمارستانی خبر داد و گفت: خدمات رسانی به بیماران با تمام توان در حال انجام است.

دکتر میثم معزی با بیان اینکه هم اکنون ۲۵۰ بیمار کرونایی در بیمارستان گلستان بستری هستند افزود: همچنین روزانه ۵۰۰ بیمار به کلینیک سرپایی این بیمارستان مراجعه کرده و داروی رمدسیویر دریافت می‌کنند.

وی با بیان اینکه درصد زیادی از تخت‌های بیمارستان گلستان به بیماران کرونایی اختصاص داده شده گفت:هم اکنون ۶۰ تخت ویژه و ۲۰۰ تخت عادی یعنی ۱۲ بخش از این بیمارستان در اختیار بیماران کرونایی قرار دارد.

رییس بیمارستان گلستان اهواز ادامه داد: سعی کردیم با کمک‌ دانشگاه علوم پزشکی اهواز کمبودهای خود همچون اکسیژن، تخت و ونتیلاتور را برطرف کنیم. نگذاشتیم حتی یک بیمار بدون تخت بماند و شبانه روز در حال خدمات دهی هستیم.

وی افزود: کادر درمان به شدت درگیر بیماری هستند به طوری که اکنون تست ۷۰ نفر از کادر درمان این بیمارستان کرونا مثبت بوده و زیردرمان هستند لذا در بحث نیروی انسانی با مشکل روبه‌رو هستیم.

معزی گفت: میزان مراجعه مبتلایان کرونا در روزهای اخیر بسیار زیاد بوده لذا از مردم درخواست می‌کنیم که هشدارهای بهداشتی را بیش از پیش جدی بگیرند.

وی افزود: روند بیماری در یکی، ۲ روز گذشته در نوک قله ثابت مانده هر چند با حداکثر ظرفیت در حال ارایه خدمات هستیم. امیدوارم از هفته آینده روند نزولی تعداد بیماران آغاز شود.

رییس بیمارستان گلستان اهواز بیان کرد: کادر درمان از نظر روحی و جسمی زیرفشار هستند که انتظار می‌رود توجه بیشتری به این قشر شود.

هم اکنون ۲۰ شهرستان خوزستان در وضعیت قرمز، ۲ شهرستان نارنجی و پنج شهرستان زرد کرونایی هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار