فرمانده انتظامی فارس از کشف ۹۳ درصد جرائم خشن استان فارس در سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۹۸۸۱۲
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۵ 22 September 2015
سردار احمدعلی گودرزی در نشست خبری به مناسب هفته ناجا با اشاره به اینکه امروز آرامش و امنیت مناسبی در فارس حاکم شده تأکید کرد: امروز با کمک مردم و تلاش مأمورین انتظامی فارس دیگر شاهد حضور اشرار و فراریانی که در کوه‌های استان باشند نیستیم البته افرادی هستند که از زندان مرخصی گفتند و بازنگشته‌اند که آن‌ها را نیز به‌زودی دستگیر می‌کنیم.

وی تصریح کرد: طی چند روز گذشته حدود ۶۲ سرقت وجود داشته که نیمی از آن‌ها سرقت داخل خودرو بوده که به‌طور حتم توسط معتادین انجام‌شده و البته با قول شهرداری شیراز برای راه‌اندازی مرکز ماده ۱۶ این معتادین نیز از سطح شهر جمع می‌شوند و شاهد کاهش بسیاری از این سرقت‌های خورد خواهیم بود.

فرمانده انتظامی فارس بابیان اینکه در خصوص حل مشکلات ترافیکی شیراز نیز برنامه‌ریزی لازم انجام‌شده است، گفت: هماهنگی مناسبی میان تمامی دستگاه‌ها وجود دارد و به‌طور یقین این مشکلات نیز برطرف می‌شود.

سردار گودرزی در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه در هفته ناجا برنامه‌های مختلفی را برگزار خواهیم کرد، گفت: محور برنامه‌های هفته ناجا در استان فارس مباحث آموزشی و نشان دادن اقتدار و حمایت پلیس از مردم است که در این راستا برنامه‌های این هفته از ۱۱ مهرماه با اجرای صبحگاه مشترک آغاز می‌شود.

وی افزود: برگزاری نمایشگاه فضای مجازی، تقدیر از کارکنان ساعی، حضور و برگزاری مباحث آموزشی در مدارس و ادارات دولتی، ارائه خدمات مشاوره حقوقی، انتظامی و قضایی و برگزاری مسابقات رالی مدنظر قرار دارد.

فرمانده انتظامی فارس تأکید کرد: ملاقات عمومی، ارائه خدمات پزشکی، ملاقات با کارکنان، ملاقات دانشجویان و دانش آموزان از مرکز ۱۱۰، برگزاری تئاترهای مختلف با رویکرد پیشگیرانه از آسیب‌ها و همچنین رونمایی از مانیتورینگ امنیتی از دیگر برنامه‌های هفته ناجا در فارس است.

سردار گودرزی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فرارسیدن زمان آغاز مدارس نیز گفت: برنامه‌ریزی کامل و جامع برای روزهای آغازین مدارس انجام‌شده است.

وی تأکید کرد: با هرگونه مزاحمت برای دانش آموزان برخورد خواهد شد و نیروهای گشتی انتظامی از زمان شروع مدارس و تعطیلی مدارس در خیابان‌ها حضور خواهند داشت.

فرمانده انتظامی فارس افزود: با هماهنگی دستگاه قضایی دو نفر از قضات ویژه بررسی پرونده مزاحمین خیابان فعالیت خود را از فردا آغاز خواهند کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار