فرماندار مرزی بندرآستارا:
اکنون بهداشت و درمان شهرستان بر روی ریل توسعه و پیشرفت قرار دارد و روز به روز بر رضایتمندی مردم در این رابطه افزوده می شود.
کد خبر: ۹۸۷۳
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۴ 03 March 2015
به گزارش تابناک گیلان، فرماندار مرزی بندرآستارا طرح تحول نظام سلامت را یکی از موفقیت های بزرگ دولت تدبیر و امید برشمرد و گفت: این طرح علاوه بر رضایتمندی مردم، اتباع خارجی ورود به ایران در این شهرستان را در پی داشته است.

سیروس شفقی روز سه شنبه در آیین تجلیل از پرستاران نمونه آستارا با اشاره به اینکه با اجرای این طرح، بخش بهداشت و درمان وضعیت مطلوبی پیدا کرده است، افزود: توسعه امکانات و تجهیزات در بیمارستان شهید بهشتی آستارا نمونه کوچکی از این تحول بزرگ است.

وی اظهار کرد: اکنون بهداشت و درمان شهرستان بر روی ریل توسعه و پیشرفت قرار دارد و روز به روز بر رضایتمندی مردم در این رابطه افزوده می شود.

وی در ادامه با بیان اینکه پرستاران سختکوشان جامعه سلامت کشور هستند، ادامه داد: پرستاران فقط در بیمارستان ها و مراکز درمانی به بیماران رسیدگی نمی کنند بلکه همواره در تمامی حوادث و اتفاقات بر سر بالین مجروحان و بیماران در هر مکان و زمانی حضور می یابند.

فرماندار آستارا افزود: پرستاران منادیان بحق انسانیت و ایمان هستند.

شفقی پرستاری را شغلی ارزشمند عنوان کرد و افزود: پرستاری یک هنر است و هنرمندان سفیدپوش این عرصه با عشق و ذوقی آکنده از تمامی مهربانی ها به سراغ انسان ها می روند.

وی با اشاره به اینکه مشکلات حوزه بهداشت و سلامت در بخش های متنوع با برنامه ریزی جامع برطرف می شود ، اضافه کرد: پرستاران کسانی هستند که با دستان پرتوان خود آسایش را بر جان های خسته و زخمی بیماران برمی گردانند و رسیدگی به دغدغه های آنان در اولویت برنامه های دولت تدبیر و امید قرار دارد.

شفقی در ادامه پرستاری را یک حرفه مقدس دانست و گفت: عشق و علاقه وافر به این حرفه از جمله الزامات موفقیت افراد در این شغل حساس محسوب می شود.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان بندر آستارا نیز در این آیین با گرامیداشت روز پرستار گفت: پرستاران انسان هایی فداکار ، پرعاطفه و دلسوز هستند و با تمام توان به بیماران خدمات ارائه می دهند.

دکتر کورش فخیمی درخشان با اشاره به اینکه اجرای طرح تحول نظام سلامت به همت دولت تدبیر و امید منشاء خدمات خوبی برای کشور بوده است ، بیان کرد: نقش پرستاران در تحقق این طرح را نباید نادیده بگیریم.

در این آیین با اهدای لوح یادبود و جوایزی از پرستاران نمونه شهرستان آستارا تجلیل شد.

بیمارستان 104 تختخوابی شهید بهشتی آستارا دارای 141 پرستار است.

شهرستان 85 هزار نفری آستارا در 200 کیلومتری شمال غرب مرکز گیلان واقع شده است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار