معاون فرهنگی وتبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی عنوان کرد :
حجت الاسلام روستا آزاد گفت: به مناسبت فرا رسیدن ماه محرم بیش از ۸ هزار و ۵۰۰ نفر از مبلغان دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم به مناطق مختلف کشور اعزام شدند.
کد خبر: ۹۸۶۵۳۹
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۶ 16 August 2021

به گزارش تابناک قم،حجت‌الاسلام روستا آزاد معاون تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم گفت:به مناسبت فرا رسیدن ماه محرم بیش از ۸ هزار و ۵۰۰ نفر از مبلغان حوزه علمیه قم به مناطق مختلف کشور اعزام شدند.

معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم ادامه داد: برای غنی سازی کار تبلیغ مبلغان سه کتاب ره‌توشه ماه محرم در اختیار مبلغان قرار گرفته شده است.

حجت‌الاسلام روستا آزاد افزود: مبلغانی که تمایل به استفاده از محتوای این کتاب‌ها را دارند می‌توانند با مراجعه به سایت بلاغ از نسخه الکترونیکی این کتاب‌ها به صورت رایگان استفاده نمایند.

او تصریح کرد: با توجه به شرایط کرونایی به مبلغان تاکید شده است که در خصوص سلامتی و حفظ سلامت و رعایت مسائل بهداشتی نکات ضروری و مورد نیاز را به مردم بازگو کنند.

معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی گفت: حفظ سلامتی از مسائل ضروری است که در دین اسلام به آن تاکید شده است بنابراین مجالس سوگواری اباعبدالله الحسین علیه السلام با رعایت همه مسائل بهداشتی و با حفظ سلامتی عزاداران انجام خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار