تنی چند ار علما و مسئولان ارتحال آیت الله موسوی نژاد، مسئول مدرسه علمیه امام صادق(ع) مرودشت را تسلیت گفتند.
کد خبر: ۹۸۶۳۵۷
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۱ 15 August 2021

تابناک فارس به نقل از حوزه:علما و مراکز مذهبی و فرهنگی استان فارس ارتحال آیت الله حاج سید محمود موسوی نژاد، مسئول مدرسه علمیه امام صادق(ع) مرودشت و شاگرد امام خمینی(ره) را تسلیت گفتند.


پیام آیت الله سید علی اصغر دستغیب:

باسمه تعالی

رحلت عالم ربانی و فقیه صَمَدانی حضرت آیت الله آقای حاج سید محمود موسوی نژاد (قدس سره) موجب کمال تأثر گردید.

آن بزرگوار مراتب علمی و کمالات معنوی را که طی سال‌ها اقامت در مشهد و قم از اساتید برجسته خویش از جمله امام خمینی (قدس سره) آموخته بود، در حوزه علمیه که خود باعث رونق آن بود قولاً و عملاً به طلاب علوم دینی می‌آموخت.

کسانی که از نزدیک محضر معظّم له را درک نموده اند، از گفتار حکیمانه و رفتار کریمانه اش بهره‌مند شده‌اند.

ثبات و استقامت در تبلیغ دین مبین و مکتب اهل بیت (ع) و حمایت و حرکت در مسیر انقلاب اسلامی از آن عالِم فرزانه مثال‌زدنی است.

آثار ماندگاری از قبیل احداث مساجد و مراکز تبلیغی و ارائه خدمات اجتماعی به ویژه در بخش سلامت، نموداری از تلاش‌های آن روحانی آگاه و دلسوز و مردمی می باشد.

اینجانب فقدان آن چهره ماندگار جامعه اسلامی را به حوزه‌های علمیه، به ویژه شاگردان و ارادتمندان و اهالی محترم و قدرشناس شهرستان مرودشت و بیت شریف و خانواده مکرم معظّم له تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال علوّ درجات آن فقید سعید را خواهانم.

سید علی اصغر دستغیب

پیام عضو مجلس خبرگان رهبری:

انا لله و انا الیه راجعون

اذا مات العالم الفقیه ثلم فی الاسلام ثلمه لا یسدها شئ

ارتحال عالم ربانی ، مجاهد فی سبیل الله ، اسوه اخلاق و فضیلت حضرت آیت الله حاج سید محمود موسوی نژاد طاب ثراه موجب تاثر شد۰ آن مرحوم عمر شریف و سراسر خیر و برکتش را صرف خدمت به علم و حوزه علمیه و ترویج اسلام و مکتب اهل بیت علیهم السلام و خدمت به جامعه و گره گشایی از کار مردم کرد۰ خلوص ، خوشرویی، حلم و متانت ، حضور در صحنه ، ولایتمداری و حمایت همیشگی او از انقلاب و نظام اسلامی در خاطره ها خواهد ماند۰

این ضایعه اسفناک را به پیشگاه امام عصر ارواحنا فداه ، مقام معظم رهبری، مردم شریف به خصوص اهالی محترم مرودشت ، شاگردان ایشان ، خانواده و فرزندان مکرم آن مرحوم تسلیت و تعزیت می گوییم۰

جامعه اساتید حوزه علمیه فارس

علی اکبر کلانتری

پیام معاون اول دادستان کل کشور:

بسمه الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

خبر در گذشت روحانی مجاهد حضرت حجت الاسلام و المسلمین حاج شیخ عبدالنبی انصاری موجب تاثر اینجانب گردید این مرد بزرگ در طول دوران زندگی پر بارخود مجاهدت ها و فداکاری‌های زیادی در استان فارس وبخصوص در شهرستان داراب انجام داد اهم فعالیت های ایشان در راستای حمایت از محرومین و نظام مقدس جمهوری اسلامی بود ضمن عرض تسلیت به بازماندگان محترم ایشان وجامعه روحانیت شهرستان داراب از

خداوندمتعال غفران الهی وعلو درجات برای روح آن مرحوم خواستارم

سید محسن موسوی

معاون اول دادستان کل کشور

پیام مدیریت حوزه علمیه استان فارس:

بسم الله الرحمن الرحیم

«عن امیرالمؤمنین علیه السلام: إِذَا مَاتَ اَلْعَالِمُ ثُلِمَ فِی اَلْإَسْلاَمِ ثُلْمَةٌ لاَ یَسُدُّهَا إِلاَّ خَلَفٌ مِنْهُ»

ارتحال عالم ربانی و فقیه وارسته حضرت آیت الله حاج سید محمود موسوی نژاد رضوان الله تعالی علیه ثلمه ای است که خسارت آن برای حوزه های علمیه و جامعه دینی پر شدنی نیست.

عالمی که از یادگاران ارزشمند حلقه های درس آیات عظام بروجردی و میلانی رحمة الله علیهما بود و افتخار خود را شاگردی امام خمینی قدس سره الشریف می دانست .

حوزه علمیه استان فارس و مردم متدین شهرستان مرودشت سال ها از خرمن علم، معنویت و خدمات آن مرحوم خوشه ها برچیدند و امروز مقارن با ایام حزن و ماتم شهادت لاله های در خون فتاده کربلا در فقدان او عزادارند.

مدیریت حوزه علمیه استان فارس همراه با علمای اعلام، اساتید و طلاب عزیز استان این ضایعه را به مقام معظم رهبری و مراجع عظام تقلید دام ظلهم، شاگردان، ارادتمندان و خانواده آن عالم متقی تسلیت می گوید و علوّ درجات را در جوار خوان پر نعمت ابا عبدالله الحسین علیه السلام برای آن عالی مقام خواستار است.

مدیریت حوزه علمیه استان فارس

بسم الله الرحمن الرحیم

پیام دبیر جامعه روحانیت شیراز:

انا لله و انا الیه راجعون

خبر درگذشت روحانی خدوم و فداکار جناب حجت الاسلام والمسلمین آقای حاج شیخ عبدالنبی انصاری رحمت الله علیه موجب اندوه فراوان گردید .

اینجانب ضمن عرض تسلیت این روحانی جهادگر که عمر خویش را صرف عمران و آبادانی مناطق کم برخودار نمود در جوار مضجع شریف امامزاده لازم التکریم حضرت سید علاءالدین حسین علیه السلام از درگاه خداوند متعال برای آن فقید سعید رحمت واسعه و حشر با اولیاء الهی و برای بازماندگان محترم صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت می نمایم .

العبد سید محی الدین طاهری

دبیر جامعه روحانیت مبارز استان فارس و دبیر جامعه روحانیت شیراز

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار