رحمانیان با اشاره به اینکه کلیه عمل های الکتیو (غیراورژانس) در بیمارستان «پیمانیه»‌ جهرم تعطیل شده است، عنوان کرد: تقریبا تمام بخش های بیمارستان به بیماران کر‌ونایی اختصاص یافته است.
کد خبر: ۹۸۵۰۸۴
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۷ 10 August 2021

تابناک فارس به نقل از شبستان:«محمد رحمانیان» گفت: شب گذشته ۲ بیمار ۵۰ و ۸۵ ساله در حالی بر اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست دادند که متاسفانه هیچکدام برای دریافت واکسن اقدام نکرده بودند.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرستان جهرم افزود: تعداد ۴۲ بیمار دیگر نیز روز گذشته در بیمارستان «پیمانیه» جهرم بستری شدند تا تعداد بیماران بستری کرونایی در این شهرستان به ۱۹۰ نفر برسد.

 

وی با اشاره به اینکه کلیه عمل های الکتیو (غیراورژانس) در بیمارستان «پیمانیه»‌ جهرم تعطیل شده است، عنوان کرد: تقریبا تمام بخش های بیمارستان به بیماران کر‌ونایی اختصاص یافته است.

 

رحمانیان با اشاره به اینکه از امروز قرار است بیمارانی که ریسک کمتری دارند، در ورزشگاهی که به همین جهت تجهیز شده است، بستری شوند، خاطرنشان کرد: کادر درمان بیمارستان با انبوهی از بیماران بدحال مواجه است که از درمانگاه ها به سمت بیمارستان سرازیر شده و در انتظار تخت خالی و ارائه خدمات هستند.

 

وی با اشاره به اینکه روزانه تقریبا یکصد بیمار تحت سی تی اسکن ریه قرار می گیرند، عنوان کرد: همه این موارد در حالی است که شواهد نشان می دهد که تازه در اواسط پیک پنجم هستیم و همچنان بر تعداد بیماران افزوده می شود.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جهرم بر رعایت شیوه نامه های بهداشتی تاکید کرد و اظهار داشت: مهمترین عامل شیوع و درگیری با کرونا، شرکت در تجمعات است.

 

 

برچسب ها: کرونا ، جهرم ، مبتلایان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار