معاون هماهنگ‌کننده‌ سپاه حضرت ولی‌عصر(عج) استان خوزستان با بیان اینکه انتقام سردار قاسم سلیمانی سر جایش است، گفت: آمریکا باید سیلی اصلی را بخورد؛ آن موشک‌ها دست گرمی بودند.
کد خبر: ۹۸۴۹۴۷
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۳:۱۸ 10 August 2021

معاون هماهنگ‌کننده‌ سپاه حضرت ولی‌عصر(عج) استان خوزستان با بیان اینکه انتقام سردار قاسم سلیمانی سر جایش است، گفت: آمریکا باید سیلی اصلی را بخورد؛ آن موشک‌ها دست گرمی بودند.

سردار حاج عبدالرضا حاجتی در آیین سیاهپوشان محرم و گرامیداشت شهید مدافع امنیت سجاد دالمن در سالن حوزه مقاومت بسیج حضرت معصومه (س) شهر صفی آباد افزود: سردار سلیمانی بعد از ۱۰ سال سوریه را از دست آمریکا نجات داد.

وی با بیان اینکه سران کشورهای همسایه که به آمریکا دل بسته بودند شاهد قدرتنمایی ایران در برابر این کشور بودند، بیان کرد: هیچ کشوری در ۷۰ سال گذشته به سمت آمریکا موشک شلیک نکرده بود ولی ایران این کار را پس از شهادت سردار سلیمانی انجام داد.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان با بیان اینکه قاسم سلیمانی یک جریان مقاومت در منطقه ایجاد کرد، گفت: بنا به گفته تمام سران حزب الله حاج قاسم نقش محوری در مقاومت داشته است.

وی با بیان اینکه جریان مقاومت با ترورها و بمب گذاری‌ها عقب نمی‌نشیند، افزود: آنها که دلارهای نجس خود را برای انحراف جوانان ما هزینه می‌کنند بدانند در اشتباه هستند و نتیجه‌ای کسب نخواهند کرد.

سردار حاجتی بیان کرد: انقلاب اسلامی ۴۲ سال قبل دکترین آمریکا را به هم ریخت؛ انقلابی که با دست خالی اتفاق افتاد ولی بزرگترین قدرت‌ها نتوانستند به آن آسیبی بزنند.

وی ادامه داد: بمباران شهرهای خوزستان از جمله دزفول در دوران دفاع مقدس باعث نشد دست از آرمان‌های خود برداریم.

معاون هماهنگ‌کننده‌ سپاه حضرت ولی‌عصر(عج) استان خوزستان گفت: اسلام در گذشته دین سوم اروپا بود ولی اکنون با وجود تبلیغات و هزینه فراوان دشمنان به دین دوم این قاره تبدیل شده است.

وی با اشاره به اظهارات فهمی حسین روزنامه نگار کویتی ضد ایران گفت: این روزنامه نگار عنوان کرده ۴۰ سال محاصره اقتصادی ایران نه تنها نتیجه‌ای نداشته بلکه این کشور را مقتدرتر کرده است.

سردار حاجتی با بیان اینکه دنیا اکنون به دنبال یک مصلح است، افزود: بچه‌ها در شب اول محرم به در و دیوار، پرچم عزای حسین (ع) می‌زنند؛ همان بچه‌هایی که دنیای غرب تبلیغات زیادی برای انحراف آنها کرده است.

وی ادامه داد: هنوز شهیدان زیادی داریم که جسدشان به میهن بازنگشته است لذا دشمنان بدانند این مملکت با ترقه‌های آنها تکان نخواهد خورد.

معاون هماهنگ‌کننده‌ سپاه حضرت ولی‌عصر(عج) استان خوزستان گفت: مردم در بدترین شرایط کرونایی پای صندوق‌های اخذ رای حاضر شدند و سید ابراهیم رییسی را به عنوان رییس جمهوری انتخاب کردند تا چرخ اقتصادی مملکت را به حرکت در آورد.

سردار حاجتی پاسخ سریع و کمتر از ۲۴ ساعت حزب الله لبنان به تعرض اخیر رژیم صهیونیستی را یادآور شد و اظهارداشت: ایران زمانی مستعمره آمریکا بود ولی بعد از ۴۲ سال به قدرت منطقه تبدیل شده و به متجاوزان درس عبرت می‌دهد.

وی با بیان اینکه اسراییل و آمریکا با وجود قدرت تسلیحاتی جرات حمله به ایران را ندارند، افزود: ۴۲ سال است که بزرگترین ابرقدرت دنیا هیچ غلطی نکرده است و پهپاد گلوبال هاوک این کشور که کف دریا را هم اسکن می‌کرد توسط موشک ایرانی سرنگون شد.
مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان با بیان اینکه سید حسن نصرالله، بشار اسد و دیگر سران مقاومت حضرت آقا را رهبر خود می‌دانند، افزود: تمام معادلات آمریکا به هم خورده است لذا قطعا به افرادی پول می‌دهد که در برخی نقاط ایران ناامنی ایجاد کنند.

وی با اشاره به حرکت عظیم اربعین حسینی اظهارداشت: فضای دنیا تحت تاثیر این حرکت عظیم قرار گرفته و اگر مسیرها و دروازه‌ها باز شوند، جمعیت حاضر در این مراسم بسیار بیشتر می‌شود.

سردار حاجتی با بیان اینکه دزفول شهر مقاومت نام گرفته است، افزود: شهیدان والامقامی نظیر سجاد دالمن در دستگاه امام حسین (ع) تربیت یافته‌اند.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهید دالمن افزود: به طور قطع فردی که سجاد را به شهادت رساند مستوجب توبیخ الهی خواهد شد.

معاون هماهنگ‌کننده‌ سپاه حضرت ولی‌عصر(عج) استان خوزستان با اشاره به وحدت اقوام استان گفت: هیچ کس نمی‌تواند بین اقوام استان اختلاف ایجاد کند.
وی افزود: اتفاقات عحیبی در حال رخ دادن است، صدای پایی می‌آید؛ نوجوانان دستگاه حسین(ع) را رها نکنند و دور حسین بگردند.

سردار حاجتی با بیان اینکه همه چیز براساس معادلات خداوند شکل می‌گیرد، افزود: سجاد دالمن حافظ قرآن بود و در دستگاه امام حسین (ع) پرورش یافت و نامش در کنار شهیدانی همچون سردار سلیمانی جاودانه شد.

مداحی و روضه خوانی علی‌محمد دامچین و محمدحسین اطفانی به مناسبت فرا رسیدن ایام محرم، مرثیه سرایی علی اعلمی زاده در وصف شهید دالمن و پوشیدن لباس سیاه عزاداری امام حسین (ع) از دیگر بخش‌های این آیین بود.

ستوان یکم شهید سجاد دالمن(چنانی) نیروی جمعی پاسگاه صفی آباد دزفول ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۲۳ شب در جریان تیراندازی افراد مسلح در محور شوش - دزفول به مقام رفیع شهادت نائل آمد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار