جانشین فرمانده سپاه حضرت امیر المومنین ایلام گفت: 135 برنامه گوناگون با همت 785 رده بسیج و سپاه به عنوان مجری و برگزار کننده در هفته دفاع مقدس در نقاط مختلف استان برگزار می شود.
کد خبر: ۹۸۴۸۵
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۰ 21 September 2015

جانشین فرمانده سپاه حضرت امیر المومنین ایلام گفت: 135 برنامه گوناگون با همت 785 رده بسیج و سپاه به عنوان مجری و برگزار کننده در هفته دفاع مقدس در نقاط مختلف استان برگزار می شود.

به گزارش تابناک ایلام،سرهنگ عبدالصاحب طهماسبی در جمع خبرنگاران اظهار کرد:برگزاری صبح گاه مشترک نیروهای مسلح، افتتاح 72 طرح محرومیت زدایی و اقتصاد مقاومتی، افتتاح پنج سوله صالحین و زایرسرا، برپایی بیمارستان تخصصی – صحرایی، برگزاری نمایشگاه کتاب با موضوع دفاع مقدس از جمله این برنامه ها است.

وی افزود: بازسازی عملیات والفجر سه به مدت 2 شب، همایش بزرگ رزمندگان پیشکسوتان جنگ، همایش ایلات و طوایف ویادواره 2 شهید مفقود الاثر، رونمایی از یادمان مقاومت مردمی شهدای ملکشاهی نیز ازدیگر برنامه های سپاه و بسیج استان در این هفته است.

وی گرامیداشت روز سرباز، حضور پیشکسوتان و مسوولان استان در رزو بازگشایی مدارس، گردهمایی تبین نقش دهلران در زمان جنگ،همایش معتمدین و طوایف دهلران و برگزاری دعای عرفه در یادمان های دفاع مقدس را از جمله این برنامه ها خواند.

تهماسبی در ادامه یادآورشد: برنامه های هفته دفاع مقدس به خاطر اهمیت و ارزشی که دارد باید با شکوه و جلال ویژه ای برگزار شود چرا که این هفته یادآور رشادت و دلیر مردی رزمندگان و ایثارگران این مرز و بوم است.

وی افزود: عزت و اقتدار و امنیت کنونی ایران اسلامی در جهان به برکت وجود خون سرخ شهیدان و از جان گذشتگی ایثارگران است و هرچه ما داریم یادگاری از آن دوران است.

وی ادامه داد: دشمن از همان ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تا کنون با شیوه ها و روش های گوناگون سعی در ایجاد رخنه و شکاف در بین مردم و مسوولان و دو قطبی کردن مردم و مسوولان داشته است و هر بار با اتحاد و انسجام مردم و مسوولان این توطئه ها خنثی و نابود شده است.

تهماسبی گفت: ما باید در دشمن شناسی و خنثی کردن توطئه ها و همجمه های دشمنان زیرک تر از گذشته عمل کنیم چرا که دشمنان با استفاده از موضوع برجام و پسا برجام سعی در نفوذ در میان مردم و مسوولان و ایجاد تفرقه در بین نظام هستند.

وی تاکید کرد: کشور ایران دارای ظرفیت ها و پتانسیل های زیادی در حوزه های مختلف از جمله کشاورزی است و ما با اتکا به این استعدادها و به کارگیری استاندارد ها و اصول اقتصاد مقاومتی، از ظرفیت های داخلی و بومی خود استفاده کنیم.

هفته دفاع مقدس از 31 شهریور تا شش مهر هرسال برگزار می شود.

.................................

پوشاک نوشت افزار از امروز میان نیازمندان ایلامی توزیع می شود

جانشین سازمان بسیج سازندگی سپاه حضرت امیرالمومنین (ع) ایلام گفت: از امروز توزیع انواع البسه و لوازم مورد نیاز مدرسه بین دانش آموزان و اقشار نیازمند با همت بسیج سازندگی سپاه حضرت امیر المومنین استان توزیع می شود.

جبارعبدی اظهار کرد: هزار بسته شامل کیف و انواع نوشت افزار با ارزش ریالی هر بسته یک میلیون ریال بین یک هزار دانش آموز نیازمند سراسر استان توزیع می شود.

وی افزود: این هدایا به مناسبت بازگشایی مدارس به همت بسیج سازندگی سپاه استان و همکاری موسسه کربلا وابسته به قرارگاه حضرت خاتم (ص) بین دانش آموزان محروم استان توزیع می شود.

وی ادامه داد: همچنین انواع کیف، کفش، البسه نیز در بین یک هزار و 500 خانوار محروم به ارزش ریالی یک میلیارد و 800 میلیون ریال با کمک این سازمان و موسسه قرب کوثر وابسته به قرارگاه حضرت خاتم (ص) توزیع می شود.

سازمان بسیج سازندگی استان در زمینه های مختلفی چون اقتصاد مقاومتی، طرح های محرومیت زدایی، کمک به نیازمندان و محرومین، کمک به بیماران صعب العلاج و ... فعالیت دارد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار