معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی استان ایلام:
جعفرزاده معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی استان ایلام از آمادگی این نهاد برای واگذاری پهپاد‌هایی با فناوری کشاورزی به مددجویان جویای کار و دارای شرایط لازم از طریق طرح راهبری شغلی خبر داد.
کد خبر: ۹۸۴۷۱۰
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۰ 09 August 2021

به گزارش تابناک ایلام؛ شبیب جعفرزاده، معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی استان ایلام بیان داشت: این نهاد در راستای برنامه‌های توانمندسازی با هدف توسعه اقتصاد دانش بنیان و ارتقای سطح بهره وری در بین خانواده‌های مددجو، تعدادی پهپاد با قابلیت استفاده در حوزه کشاورزی و شامل: سمپاشی زمین‌های زراعی و باغات دیم و آبی و شالیزار‌ها را داشته که به مددجویان متقاضی و دارای شرایط لازم واگذار می‌شوند.‌

او عنوان کرد: مددجویان جویای کار که دارای شرایط لازم باشند برای دریافت تسهیلات لازم از این نهاد و نیز آگاه شدن از شرایط لازم برای دریافت این تسهیلات می‌توانند به دفاتر کمیته امداد در مناطق مختلف استان مراجعه کنند.

جعفرزاده به یکی از شرایط اصلی دریافت تسهیلات برای خرید این پهباد‌ها اشاره و مطرح کرد : باتوجه به اینکه خرید هر یک از این پهپاد‌ها توسط یکی از مددجویان مقدور نیست متقاضیان به تشکیل یه تیم سه نفره و ترجیحا هر سه نفر عضو یک خانواده یا فامیل نزدیک می‌توانند برای خرید این پهپاد‌ها و دریافت تسهیلات لازم که به صورت وام قرض الحسنه است به کمیته امداد مراجعه نمایند.

او ادامه داد: کمیته امداد به آندسته از متقاضیان واجد شرایط دریافت پهپاد‌های کشاورزی علاوه بر پرداخت تسهیلات مورد نیاز، آموزش‌های لازم را نیز ارائه خواهد کرد.

جعفرزاده اضافه کرد : داشتن شرایط سنی ۲۲ الی ۴۰ سال، آشنایی مقدماتی با رایانه و گوشی‌های هوشمند و نیز مهارت‌های عملی کار با ابزارآلات صنعتی، دارای سلامت عمومی و داشتن مدرک تحصیلی حداقل کاردانی از جمله دیگر شرایط برای متقاضیان این طرح است./ح

 

بیشتر بخوانید

 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار