استاندار مرکزی گفت: به نسبت میانگین ضریب واکسیناسیون، استان مرکزی نسبت به کشور عملکرد بهتری داشته است.
کد خبر: ۹۸۴۶۴۳
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۰ 08 August 2021

 

به گزارش تابناک مرکزی، سید علی آقازاده در نشست ستاد مدیریت مقابله با کرونا استان مرکزی در اراک افزود: میانگین تزریق دُز اول واکسن کرونا در کشور ۲۰ درصد است اما، این شاخص در استان مرکزی به ۳۰ درصد رسیده است.
وی یادآورشد: ضریب واکسیناسیون این استان از میانگین کشور بالاتر است که این مهم در کنار کار بزرگ درمان بیماران کووید ۱۹ در استان مرکزی، جای تقدیر دارد.
وی تاکید کرد: تاکنون هیچ شکایتی از روند واکسیناسیون در استان مرکزی گزارش نشده و در مقابل گزارش‌های زیادی از نحوه رضایتمندی ارایه شده است.
استاندار مرکزی ادامه داد: اجرای برنامه‌های محرم از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا ابلاغ نشده اما، نگرانی‌هایی وجود دارد که اگر این برنامه‌ها به خوبی اجرا نشود، می‌تواند در فاصله کوتاه زمینه ایجاد پیک ششم را نیز فراهم سازد.
آقازاده یادآور شد: نگرانی در خصوص سیر صعودی پیک پنجم کرونا در استان وجود دارد.
وی افزود: برپایی تعزیه تنها با مجوز ارشاد اسلامی امکان‌پذیر است و نیروی انتظامی باید با برگزارکنندگان بدون مجوز برخورد جدی داشته باشد.
وی در پایان با تبریک روز خبرنگار گفت: خبرنگاران از جمله قشرهای تلاشگری هستند که از ابتدای شیوع کرونا تاکنون در کنار مسئولان بودند و در توجیه و اطلاع‌رسانی کرونایی از هیچ کوششی دریغ نکردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار