مدیر روابط عمومی و تبلیغات حرم مطهر بانوی کرامت گفت: حرم مطهر محافل معارفی هفته جاری را با حضور سخنرانان و مداحان در قبل از نماز ظهر، قبل از نماز عصر و بعد از نماز عشا دنبال می‌کند.
کد خبر: ۹۸۴۴۴۱
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۷ 08 August 2021

برنامه هفتگی حرم اعلام شد

به گزارش تابناک قم، حجت‌الاسلام محسن آمره در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: مراسم قبل از نماز ظهر حرم مطهر بانوی کرامت شنبه با سخنرانی حجت‌الاسلام بهزادی، یکشنبه با سخنرانی حجت‌الاسلام تاجیک و مداحی حسن شالبافان به همراه آیین سیاهپوش کردن ضریح مطهر، دوشنبه با سخنرانی حجت‌الاسلام حجت‌الله جمشیدی، سه شنبه با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین بخشنده و مداحی مهدی افراز، چهارشنبه با سخنرانی حجت‌الاسلام المسلمین هدایت و مداحی علیرضا زنگی، پنج‌شنبه با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین بیگدلی و مداحی علی صادقی و جمعه با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین فاطمی ابهری و مداحی علی بهادری برگزار خواهد شد.

وی اضافه کرد: سخنرانی قبل از نماز مغرب نیز شنبه توسط حجت‌الاسلام کمیل پهلوان‌زاده، از یک شنبه تا چهارشنبه توسط حجج‌اسلام والمسلمین اعوانی، حاج ابوالقاسم، حسین عباسی تربتی و روح الله اخوی و جمعه توسط حجت‌الاسلام والمسلمین عرفان برپا می‌شود و دوشنبه عصر آیین تعویض پرچم با مداحی سید رضا تحویلدار و اجرای مهدی کلانترزاده و عصر پنجشنبه نیز مراسم انس با قرآن کریم طبق روال هر هفته برگزار خواهد شد.

مدیر روابط عمومی و تبلیغات حرم بانوی کرامت گفت: مراسم شب‌های حرم نیز شنبه و یکشنبه با سخنرانی حجج اسلام والمسلمین میرشفیعی و فرحزاد و از دوشنبه تا آخر هفته با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی میرباقری دنبال خواهد شد و مداح شب‌های حرم مطهر نیز از دوشنبه تا جمعه عباس حیدرزاده و سیدعلی حسینی نژاد خواهند بود.

وی خاطرنشان کرد: هر روز ظهر بعد از نماز عصر از شنبه تا دوشنبه زیارتنامه حضرت معصومه سلام الله علیها توسط عباس جوشقانیان، علی اصغر اسکندری و حجت‌الاسلام خورشیدی و از سه شنبه تا جمعه زیارت عاشورا توسط مجید دلشادفر، جواد برزگر، سیدحسین جعفری نژاد و حسن مالکی نژد قرائت خواهد شد.

آمره ادامه داد: سه شنبه شب دعای توسل به همت هیأت جانبازان استان قم، پنج شنبه شب دعای کمیل با صدای عباس حیدرزاده و زیارت جامعه کبیره با صدای حجت‌الاسلام شهیدی و صبح جمعه دعای ندبه با سخنرانی و قرائت حجت‌الاسلام والمسلمین مؤمنی دنبال خواهد شد.

وی گفت: از جمله برنامه‌های رسانه‌ای آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها در هفته جاری قرائت زیارت حضرت زهرا و حضرت معصومه سلام الله علیهما در تاریخ یک شنبه ۱۷ مردادماه ساعت ۲۱:۳۰ از شبکه قرآن است و همچنین مناجات سحرگاهی حرم مطهر در قالب برنامه ضیافت دوست هر روز ساعت ۳ بامداد از شبکه سه سیما دنبال خواهد شد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار