رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خبر داد؛
طهرانچی گفت: با انجام واکسیناسیون، دانشجویان ارشد به صورت حضوری در کلاس‌ها حاضر می شوند.
کد خبر: ۹۸۳۷۳۰
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۸ 05 August 2021


به گزارش تابناک قم، محمد مهدی طهرانچی،رئیس دانشگاه آزاد اسلامی روز چهارشنبه در حاشیه افتتاح مرکز واکسیناسیون دانشگاه آزاد اسلامی در پردیسان قم با اشاره به این که این دانشگاه به عنوان بزرگترین دانشگاه غیر دولتی کشور ۴۰ درصد از پرستاران کشور را تربیت می‌کند ،گفت: تمام ظرفیت‌های دانشگاه در شرایط خاص به کمک نظام سلامت آمده است.

او با تاکید بر اهمیت واکسیناسیون درکشور گفت: در کشور ۱۵۰ دانشکده پیراپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی در کشور بسیج شده اند تا با همکاری دانشگاه علوم پزشکی استان‌ها مراکز واکسیناسیون را در کشور ایجاد کنند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی تعداد مراکز واکسیناسیون ایجاد شده در مراکز دانشگاه آزاد اسلامی در سراسر کشور را ۷۷ مرکز عنوان کرد و افزود: پیش بینی ما این است این مراکز به ۱۵۰ مرکز با حضور دانشجویان پزشکی و پیرا پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی افزایش یابد.

او با بیان این که در دانشگاه آزاد واحد قم با ۶ خط واکسیناسیون در پردیسان قم و با حضور ۵۰ تن از دانشجویان انجام می‌شود.

طهرانچی با اشاره به آمادگی این دانشگاه برای برگزاری کلاس‌های درس در سال تحصیلی جدید به صورت حضوری و مجازی گفت: در صورت مهیا شدن شرایط و انجام واکسیناسیون دانشجویان تحصیلات تکمیلی به صورت حضوری در کلاس‌ها حاضر شده و پس از آن دانشجویان کارشناسی در صورت آماده شدن شرایط و سرعت واکسیناسیون آموزش حضوری را دنبال خواهند کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار