آیین اختتامیه دوره پنجم شورای اسلامی شهر قم برگزار شد.
کد خبر: ۹۸۳۷۱۰
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۱ 05 August 2021

به گزارش تابناک قم، آیین اختتامیه دوره پنجم شورای اسلامی شهر قم، عصر چهارشنبه با حضور جمعی از مسئولان استانی و اعضای ادوار شورای شهر برگزار شد.

مرتضی سقائیان نژاد،شهردار قم در این آیین اظهار کرد: عملکرد ۶ ساله شهرداری قم در قالب ۵۵ ساعت فیلم ،مستندسازی شده است.

او ادامه داد: شورای شهر ،نماد مردم سالاری دینی است و در طول ۵ دوره فعالیت نهاد شورا هزاران طرح اجرا شده است، اما هنوز نهال شورا نوپا بوده و راه درازی در پیش دارد.

شهردار قم عنوان کرد:در ۶ سال گذشته ۳ هزار طرح بزرگ و کوچک در شهر مقدس قم اجرا و ۵ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان پروژه صرفا در سال ۹۹ در قم اجرا شده است.

او با اشاره به روند مطلوب بهره برداری از پروژه‌های شهری ادامه داد: از ابتدای امسال ۱۰ هزار پروژه عمرانی در قم در شرایط دشوار تحریمی و بودجه‌ای عملیاتی شده است.

عبدالله جلالی،رئیس شورای اسلامی شهر قم نیز در ادامه ابراز کرد: هزار و ۹۵۵ لایحه و ۶۳ طرح در شورای پنجم تصویب شد که ۲۰ درصد از این طرح ها از سوی کمیته تطبیق فرمانداری رد شده است.

او گفت: افزایش سطح زندگی شهروندان قمی مهم ترین اولویت شورای اسلامی شهر قم در دوره پنجم بوده است.

جلالی ادامه داد:مدیریت شهری در میدان عمل حامی ندارد و با کاهش مستمر اختیارات، شورای شهر قم به شورای شهر شهرداری تقلیل پیدا کرده است و این مسئله دیگر جای انکار ندارد.

او عنوان کرد: نبود درآمد پایدار یکی از موانع و چالش‌های اصلی شهرداری است و این مسئله پیشبرد پروژه‌های عمرانی را با کندی همراه کرده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار