قائم مقام باشگاه پدیده خراسان گفت: تهمت‌ها و ادعاهای مسئولان باشگاه سیاه جامگان در زمینه اتفاقات بعد از دربی به باشگاه و برخی از مسئولان پدیده خراسان را به صورت قضایی و حقوقی و انضباطی پیگیری خواهیم کرد.
کد خبر: ۹۸۲۸۳
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۷ 21 September 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی، مجتبی سرآسیایی اظهار داشت: متاسفانه در روزهای اخیر با وجود سکوت باشگاه پدیده خراسان‌، تهمت های زیادی از سوی باشگاه همشهری یعنی سیاه جامگان در رسانه‌های مختلف مطرح شده است که این باشگاه قصد دارد آنها را از طریق مراجع قضایی و انضباطی پیگیری کند.

وی افزود: مدیرعامل باشگاه سیاه جامگان در تازه ترین مصاحبه خود عنوان داشته است که "باشگاه پدیده خراسان با لابی توانسته داور دربی را عوض و محرومیت بازیکن خود را لغو کنند." باشگاه پدیده خراسان شکایتی را در این باره تنظیم تا به صورت حقوقی و از طریق مراجع قضایی پیگیر ادعای ایشان باشد.

سرآسیایی با بیان اینکه باشگاه پدیده خراسان به‌هیچ عنوان قصدی برای ورود به حواشی ندارد، ادامه داد: این مسائل قطعاً به فوتبال خراسان رضوی ضربه می‌زند اما در جایی که دوستان سعی می‌کنند با مغلطه کردن و سر و صداهای بیهوده به باشگاه پدیده خراسان و هواداران پرشور این باشگاه توهین نمایند و تهمت بزنند، هر گز از موضع خود کوتاه نخواهیم آمد و این مسایل را پیگیری می نماییم.

وی ادامه داد: متاسفانه به غیر از این مسائل مدیرعامل باشگاه سیاه جامگان بعد از بازی و در تونل ورزشگاه ثامن الائمه(ع) با رکیک ترین الفاظ، یکی از زحمت کش ترین و سخت کوش ترین اهالی فوتبال استان را که در باشگاه پدیده فعالیت می‌کنند را خطاب قرار دادند که بر این اساس، هم باشگاه پدیده و هم شخص آقای محمدزاده به صورت جدی و با تنظیم شکایتی این موضوع را از طریق مراجع قضایی پیگیری خواهند کرد.

قائم مقام باشگاه پدیده افزود: آقای محمدزاده یکی از بزرگان باشگاه ما و البته فوتبال استان هستند و اجازه نمی‌دهیم کسی به این پیشکسوتان توهین کند.

وی تاکید کرد: اگر باشگاه ما تخلف کرده آقایان می توانند شکایت کنند و ماهم با سند و مدرک پاسخگو خواهیم بود؛ آقایان بدانند ما تا آخر این قضیه خواهیم ایستاد و مثل دو سال گذشته کوتاه نخواهیم آمد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار