استاندار قم:
استاندار قم با اشاره به اعمال محدودیت‌های شهرهای قرمز در قم گفت: مجوز تردد در ایام تعطیلات پیش رو صادر نخواهد شد.
کد خبر: ۹۷۹۹۵۶
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۵ 20 July 2021

به گزارش تابناک قم، بهرام سرمست صبح سه شنبه در حاشیه ستاد کرونای استان قم با اشاره مصوبات ستاد ملی کرونا گفت: میزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی در سطح جامعه در حال افزایش است اما با توجه به اینکه استان قم در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارد این سطح از میزان رعایت کافی نیست و باید نظارت‌ها تشدید شوند تا به یک وضعیت مطلوب برسیم.

مجوز تردد در ایام تعطیلات پیش رو صادر نخواهد شد

استاندار قم در رابطه با مناسبت‌های پیشرو تصریح کرد: بر اساس مصوبات ستاد ملی کرونا همان پروتکل‌های بهداشتی که سال گذشته مصوب شده بود امسال هم بر قرار خواهد بود؛ هماهنگی‌هایی بین معاونت امور زائرین، سازمان تبلیغات و تولیت‌های حرم مطهر و مسجد جمکران بر قرار خواهد شد تا پروتکل‌ها در سطح مطلوبی رعایت شود.

وی افزود: هفت گروه شغلی وجود دارد که باید بیشتر از ما بقیه مشاغل پروتکل‌ها را رعایت کنند که محدودیت‌هایی برای آنها اعمال خواهد شد.

سرمست با اشاره به تعطیلی‌های چند روزه در تهران و البرز ادامه داد: لازم است در ورودی‌ها و خروجی‌های استان محدودیت‌های شهرهای قرمز اعمال شود که در این زمینه معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی نظارت‌ها را اعمال خواهند کرد.

استاندار قم توسعه و گسترش واکسیناسیون را امری جدی دانست و گفت: برخی گروه‌های هدف هستند که نیاز بیشتری دارند تا در اولویت واکسیناسیون قرار بگیرند که قرار شد دانشگاه علوم پزشکی پیگیری‌های لازم را در این زمینه داشته باشند.

وی از مردم استان قم خواست که بر اساس برنامه زمان بندی شده جهت واکسیناسیون به مراکز مراجعه کنند تا از ازدحام جمعیت جلوگیری شود.

بهرام سرمست در رابطه با مجوزهای تردد تاکید کرد: مجوزی در این تعطیلات صادر نخواهد شد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار