رانت خواران کثیف با حمایت..وامهای کلان گرفتند و دست به تاراج مملکت زدند : جنگلها را ازبین بردند تا کاخهای مجلل بنا کنند، سواحل را نابود کردند تاویلاهای لاکچری داشته باشند، آبها را به سوی باغات اختصاصی هدایت کردند تا منابع زیر زمینی نابود شود، معادن کشور در اختیار چه کسانی است؟
کد خبر: ۹۷۶۸۱۸
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۰ 08 July 2021

به گزارش تابناک مازندران، این روزها قطعی مداوم برق موجب کلافه شدن مردم کشورمان در گرمترین ماههای سال شده است .

بر اساس این گزارش، قطعی متناوب و بدون برنامه برق در کل کشور نگاه ها به وزارت نیرو را متمرکز کرد. مردمی که انتظار داشتند قطعی برق برابر برنامه قبلی صورت گیرد و نگاه های متعجب از خاموشی های زودرس و قبل از آغاز فصل تابستان که همه را غافلگیر کرد. اگرچه شخص وزیر نیرو در این باره از مردم عذرخواهی کرد اما برخی نمایندگان مجلس و منتقدان دولت ، قطعی برق را به موضوع انتخابات و برجام گره زده و مدعی شدند دولت به دنبال ایجاد نارضایتی در جامعه است .

نقدهای تندتر اما وزارت نیرو را به تبعیت از کنوانسیون پاریس و ضرورت تعطیلی نیروگاه ها متهم می کرد. اگرچه وزارت نیرو تلاش خود را برای پاسخگویی علمی به نقدها به کارگیری کرد اما برخی منتقدان بدون توجه به روند مصرف برق در ایران، نقدها را به سمت ناکارامدی دولت کشانده و تلاش کردند در آستانه انتخابات ریاست جمهوری، قطعی برق را به عللی بجز مسائل فنی گره بزنند. 

بدون تردید عدم برنامه ریزی صحیح در دولت ضعیف روحانی ، عامل اصلی بوجود آمدن این وضعیت کلافه کننده است .
ضعف این دولت موجب شد تا مردم عزیز کشورمان از تورم،گرانی و اقتصاد ناپایدار و....با اضافه شدن قطعی مکرر برق و متعاقب آن ، قطعی آب سخت ترین روزهای عمر خود را سپری کنند .

آقای جهانگیری عنوان می کند : 

فکر نمی‌کردیم که این قدر مصرف بالا برود. یکی از جاهایی که مصرف را خیلی بالا برده است دستگاههای سرمایشی است. من از مردم می‌خواهم که در مصرف برق صرفه جویی کنند. اگر همین الان یکی از دستگاه‌های سرمایشی خود را کم کنند و خاموش کنند خیلی فایده دارد. همین یک دستگاه اگر خاموش شود و یا لامپ‌های اضافه خاموش شود خیلی از دغدغه‌هایی که الان وجود دارد با همین همکاری برطرف خواهد شد.....

خجالت آور است در فصل تابستان انگار آقایان توقع داشتند مردم بجای دستگاههای سرمایشی از بخاری استفاده کنند!؟؟؟؟

8 سال زمان داشتید به وضعیت کشور سر و سامان بدهید ولی بدون برنامه ریزی صحیح و با انتخاب مدیران ناکارآمد ، کشور رو به ویرانه تبدیل کردید.

 ارز چند نرخی و اختصاص ارز ارزان به نور چشمی ها و رانت خواری بستگان دوستان و حضور فرزندان آنان در آمریکا و شهرهای غربی چه توجیهی دارد؟

شعار مرگ برآمریکا را باور کنیم یا......بی حهت رهبر معظم انقلاب را مقصر ندانید، مردم به سطح آگاهی رسیده اند.

بر هم زننده های واقعی اقتصاد کشور

بی تردید ضعف اقتصادی کشور معلول سیاست و عملکرد ضعیف دولت 8 سال گذشته است که رکورد منفی بی سابق ای در تاریخ کشورمان محسوب می شود و روی دولتهای بی کفایت قاجار را هم سفید کرده است .

رانت خواران کثیف با حمایت....وامهای کلان گرفتند و دست به تاراج مملکت زدند : جنگلها را ازبین بردند تا کاخهای مجلل بنا کنند، سواحل را نابود کردند تا ویلاهای لاکچری داشته باشند، آبها را به سوی باغات اختصاصی هدایت کردند تا منابع زیر زمینی نابود شود، معادن کشور در اختیار چه کسانی است؟ چند درصد مدیران کشور دو تابعیتی هستند؟ و هزارن ....دیگر که در این مقال نمی گنجد....

با گرفتن وامهای کلان بدون وثیقه و خروج و تبدیل به ارز موجب تورم شدید شد ...از آن سو بانک مرکزی با چاپ پولهای بدون پشتوانه تورم را تشدید کرد...

این در حالی ست که زوجهای جوان برای دریافت وام اندک با چندین وقیقه باید از هفت خوان بگذرند...

به اعتقاد بنده حقیر با 62 سال سن . 42 سال فعالیت رسانه ای ، افرادی که اقتصاد کشور را نابود کردند ، باید به اشد مجازات محکوم و تنبیه شوند.

وقتی دست یک دزد گوسفند قطع می شود به نظر شما با کسانی که موجب فلج شدن اقتصادمان شدند چه باید کرد ؟

این تقسیم ناعادلانه ثروتها موجب ناراحتی بخش بزرگی از مردم کشورمان می شود ...

مردم از دوگانگی خسته شده اند، وقتی از اسلام حرف میزنیم باید در عمل اینگونه باشیم و علی وار زندگی کنیم .

حضرت علی(ع) مگر زندگی ساده ای نداشت ، پس چرا مسولان ما کاخ نشینند...

کار به جایی رسیده مسولان ساده شهرهای کوچک هم انگار کسرشان میشود به خرید می روند!؟

البته آقا زاده های واقعی هم زیاد داریم : فرزند شهید رجایی عزیز که زندگی ساده ای دارد و در جنوب شهر مشغول کاسبی حلال است نه مثل ....زاده هایی که در کشورهای دیگر با وضعیت تاسف بار زندگی و عیاشی می کنند و متاسفانه پدرشان در ایران سمت بالایی دارد ...

حقوق فوتبالیستهایی که توسط کارخانه های صنعتی اداره می شود بطور متوسط 15 میلیارد تومان در سال است، این در حالی ست که کارگران همان کارخانه ها با مشکل مالی مواجه هستند..

این درحالی ست که حقوق کارمندان و کارمندان و بازنشستگان ناچیز است و سالی 50 میلیون دریافت می کنند

که این رقم پیش پول اجاره بها هم هم نمی شود و به ناچار بسختی زندگی می کنند .

البته مسایل زیاد است، ...

امیدواریم با روی کار آمدن دولت متعهد و یک دست شدن ، مجلس و دولت انقلابی این دوگانگی ها رفع شود و مردم عزیزمان به روزهای خوب برگردند و با آرامش زندگی کنند .

مسعود پاشنا : مدیر تابناک مازندران

 

 

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
محسن پور
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۸
بخدا صبرمون لبریز شد بدادمون برسید
نادر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۸
ممنون مطلب قشنگ بود
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار