مدیرعامل آبفای استان اصفهان در جلسه شورای هماهنگی پایگاه بسیج این شرکت، بسیجیان را پیشرو در عرصه خدمت رسانی به مردم دانست.
کد خبر: ۹۷۶۷۳۰
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۸ 07 July 2021

هاشم امینی ضمن اشاره به فعالیت‌های جهادی بسیجیان هنگام شیوع ویروس کرونا گفت: با فراگیر شدن این بیماری بسیجیان بازهم وارد میدان شده و با حضوری فعال در مراکز درمانی و ضدعفونی کردن سطح شهرها به یاری کادر درمان و نیروهای خدماتی شتافتند که جای تقدیر دارد.

وی افزود: یکی از اقدامات بسیج در زمینه محرومیت زدایی، کمک به تأمین آب شرب در روستاها و مناطق محروم است و در حال حاضر هم بسیجیان برای خدمات رسانی پایدار در شهرها و روستاها به صورت شبانه روزی تلاش می کنند.

فرمانده پایگاه بسیج آبفای استان اصفهان در خصوص ادامه فعالیت‌های جهادی بسیج  اظهار کرد: توسعه کمی و کیفی گروه‌های جهادی و نهضت خدمت‌رسانی، برنامه همیشگی و تأکیدی بسیج است.

هاشم امینی با بیان این که هیچ خدمتی در دین اسلام بالاتر و با ارزش تر از کمک رسانی به مردم  نیست، عنوان کرد: افرادی که در این زمینه  با کمترین امکانات، تمام تلاش خود را برای یاری دیگران به کار گرفتند، اجر دنیوی و اخروی آنان در نزد پروردگار محفوظ است.

مدیرعامل آبفای استان اصفهان با تاکید بر فعالیت جهادی بسیج در زمینه مختلف خدمت رسانی به مردم گفت: هر جا که نام بسیج در میان است مردم فقط انتظار کار و خدمات رسانی پایدار بدون هیچ گونه توقعی دارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار