رئیس کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای اسلامی شهر مشهد گفت: با توجه به اینکه اکثر صاحبان مشاغل مزاحم از درآمد مالی پایینی برخوردار هستند و اعتبار لازم برای انتقال مشاغل خود ندارند ما مبلغ 45 میلیارد تومان را برای این افراد به صورت وام قرض‌الحسنه در نظر گرفته‌ایم.
کد خبر: ۹۷۶۲
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۸:۰۰ 03 March 2015

 

غلامحسین صاحبی ظهر دیروز در حاشیه جلسه علنی شورای شهر مشهد در گفت‌وگو با خبرنگاران در ارتباط با تبصره مشاغل مزاحم در بودجه 94 اظهار داشت: متاسفانه شهر مشهد از گذشته به ‌گونه‌ای مدیریت شده که در حال حاضر شهر مشهد تبدیل به یک کارگاه بزرگ شده است.

وی افزود: امروز در همه معابر و خیابان‌های اصلی شهر مشهد مشاغل مزاحم و آلاینده حضور دارند که چهره و منظر شهر مشهد را نازیبا کرده‌اند و همچنین سبب گره‌های ترافیکی در سطح شهر مشهد شده‌اند.

رئیس کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای اسلامی شهر مشهد بیان داشت: ما امروز چاره‌ای جز ساماندهی مشاغل مزاحم و آلاینده در شهر مشهد نداریم و البته برخی از مشاغل استانداردسازی شده و در محلات مشهد ساماندهی می‌شوند و برخی نیز باید با توجه به آلایندگی به خارج از شهر منتقل شوند.

صاحبی تصریح کرد: ما هم‌اکنون با سرمایه‌گذاران در حال توافق هستیم که زمین‌هایی را در محدوده و خارج از شهر مشهد در نظر بگیریم تا سرمایه‌گذاران برای انتقال مشاغل مزاحم سرمایه‌گذاری کنند.

وی عنوان داشت: با توجه به اینکه اکثر صاحبان مشاغل مزاحم از درآمد مالی پایینی برخوردار هستند و اعتبار لازم برای انتقال مشاغل خود را ندارند ما مبلغ 45 میلیارد تومان را برای این افراد به صورت وام قرض‌الحسنه در نظر گرفته‌ایم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار