رئیس شبکه بهداشت و درمان گیلانغرب گفت: تاکنون ۵ هزار و ۵۶۴ دُز واکسن وارد شهرستان شده که ۳ هزار و ۷۶۳ دُز مربوط به مرحله اول و یک‌هزار و ۸۰۱ دُز مربوط به مرحله دوم است.
کد خبر: ۹۷۵۸۰۵
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۰ 04 July 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از فارس،فریدون نوری امروز در جمع اصحاب رسانه با ارائه گزارشی از وضعیت شهرستان گیلانغرب به لحاظ شیوع بیماری کرونا، اظهار داشت: طبق آخرین رنگ‌بندی از ۱۲ تیرماه، شهرستان گیلانغرب در وضعیت قرمز قرار دارد.

وی ادامه داد: تاکنون با مشارکت فعال سربازان خط مقدم بهداشت و درمان، بهورزان سخت‌کوش خانه‌های بهداشت، مراقبین سلامت در پایگاه‌های سلامت و مراکز خدمات جامع شهری و روستایی تاکنون به ۳ هزار و ۷۵۳ نفر واکسن نوبت اول و ۲ هزار و ۱۸ نفر واکسن نوبت دوم تزریق شده و در حال حاضر موجودی واکسن صفر است و منتظر ورود پارت جدید واکسن هستیم.

رئیس شبکه بهداشت و درمان گیلانغرب تصریح کرد: سعی و تلاش وزارت بهداشت بر این است که هر شخص در نوبت اول هر واکسنی تزریق کرده، نوبت دوم هم همان واکسن تزریق شود.

وی اضافه کرد: طبق آخرین آمار تاکنون ۵ هزار و ۵۶۴ دُز واکسن وارد شهرستان شده که ۳ هزار و ۷۶۳ دُز مربوط به مرحله اول و یک‌هزار و ۸۰۱ دُز مربوط به مرحله دوم است.

نوری با بیان اینکه تا روز گذشته سه مورد بستری در بیمارستان داشتیم، گفت: کرونا دلتا قابلیت سرایت به افرادی که دوبار واکسن زده‌اند، را دارد و در ضمن کودکان و اطفال را نیز تهدید می‌کند بنابراین باید رعایت پروتکل‌های بهداشتی را جدی بگیریم تا ان‌شاءالله خانواده، جامعه و شهری سالم داشته باشیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار