منتخب شورای اسلامی شهر مشهد گفت: دیدار با کلایی شهردار مشهد برای شنیدن گزارش ایشان از فعالیتهای شهرداری بود و مشابه این دیدار را با معاونان شهردار و اعضای شورای شهر فعلی هم پیش بینی کردیم.
کد خبر: ۹۷۵۲۳۹
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۸ 01 July 2021

تابناک رضوی: حسن موحدیان در گفتگو با خبرنگار ما با بیان این مطلب اظهار کرد: شورای اسلامی شهر مشهد در حال حاضر درحال تدوین سیاستهای کلی و برنامه های مدیریت شهری مشهد در دوره جدید است و معتقدیم شهردار که انتخاب شود، باید مجری ریل گذاری و برنامه شورا باشد و لذا برنامه گرفتن از شهردار به خصوص در شرایط فعلی بی معناست.

وی درباره دیدار با دکتر محمدرضا کلایی اظهار کرد: در این دیدار شهردار مشهد طی گزارشی برخی مسائل و اولویتهای فعلی شهرداری را مطرح کرد و اعضای حاضر در جلسه نیز به ارائه نقدها و دیدگاههای خود پرداختند.

موحدیان افزود: این روزها در حال احصا و جمعبندی شاخص های انتخاب شهردار هستیم و مبتنی بر آن شهردار را انتخاب می کنیم که تاکنون با هیچ گزینه ای در این باره صحبت نشده است.
وی همچنین از برنامه ریزی انجام شده برای نشست مشترک و دیدار با اعضای شورای شهر فعلی و معاونان شهردار در روزهای آتی خبر داد.
شایان ذکر است موحدیان مدیر کل اسبق طرح وتوسعه راهور کشور بوده و سابقه یک دهه فرمانداری مشهد مقدس را نیز در کارنامه دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار