مشاوره فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه " پویش کریمانه" کاری بسیار ارزنده در جامعه است، گفت: اگر بتوانیم کار "پویش کریمانه" را تداوم دهیم راه زیارت را برای جوانان و کسانی که حسرت زیارت را در سن بالا دارند باز کرد ه ایم و این کار بسیار تاثیر گذار در اخلاق مشتاقان زیارت است.
کد خبر: ۹۷۴۱۵۲
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۸ 27 June 2021

به گزارش تابناک قم، سردار اسماعیل کوثری با اشاره به اینکه بعضی ها با توان مالی خود و انگیزه معنوی می توانند به زیارت اهل بیت (ع) بروند ولی کسانی هم پیدا می شود که وضع مالیشان خوب است آنها می توانند به دیگران کمک کنند که دیگران هم بتوانند از زیارت اهل بیت (ع)بهره ببرند .

نماینده منتخب مردم تهران در مجلس شورای اسلامی افزود: بعضی ها هم از استعانت مالی برخوردار نیستند و نمی توانند به زیارت اهل بیت(ع) از جمله حرم حضرت موسی ابن رضا (ع) مشرف شوند.

مشاوره فرمانده کل سپاه در ادامه با اشاره به اینکه "پویش کریمانه " می تواند زیارت را برای کسانی که به عنوان زیارت اولی هستند و همچنین کسانی که توان مالی ندارند فراهم کند، گفت: باید گفت "پویش کریمانه " کار بسیار بسیار ارزنده و ارزشمندی است که در این رابطه باعث می شود که علاقمندی کسانی را که اعتقاد دارند و محب ائمه و اهل بیت(ع) هستند ولی توانمندی مالی و جانی زیارت را ندارند این پویش ها می توانند راه برای دیگران باز کنند و مشوق زیارت برای دیگران شود.

وی تصریح کرد: اگر بتوانیم کار "پویش کریمانه" را تداوم دهیم راه زیارت را برای جوانان و کسانی که حسرت زیارت را در سن بالا دارند باز کرد ه ایم و این کار بسیار تاثیر گذار در اخلاق مشتاقان زیارت است.
پویش کریمانه با هدف ساخت زائرسرای امام صادق(ع) ویژه زیارت اولی ها در مشهد مقدس آغاز شده و قرار است در این زائرسرا خدمات ویژه اسکان و همچنین فعالیت ها و برنامه‌های فرهنگی ویژه به خانواده‌های محروم که تاکنون توفیق زیارت امام رضا(ع) را پیدا نکرده اند ارائه شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار