رئیس اداره برنامه ریزی امور قرآنی تبلیغات اسلامی ایلام:
رئیس اداره برنامه ریزی امورقرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان ایلام از آغاز طرح قرآنی ۱۴۵۵ همزمان با سراسر کشور در این استان خبر داد.
کد خبر: ۹۷۴۰۱۶
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۳ 27 June 2021

به گزارش تابناک ایلام؛ حجت الاسلام حشمت الله رستمی اظهار کرد: طرح قرآنی ۱۴۵۵ با شعار «قرآن، امید و زندگی» از امروز ۵ تیرماه آغاز و به مدت ۱۰ هفته تا ۱۲ شهریور ماه ادامه دارد.

رئیس اداره برنامه ریزی امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان ایلام با بیان اینکه در طول اجرای طرح قرآنی ۱۴۴۵ هر هفته نیز یک موضوع محور کار قرار می‌گیرد، تصریح کرد: این طرح در ۷ رشته شامل خوشنویسی آیات، شعر، فیلم کوتاه، محصولات چند رسانه‌ای، طراحی پوستر، داستان نویسی و نقاشی برای سنین مختلف اجرا می‌شود.

وی اضافه کرد: علاقه مندان می‌توانند این طرح را همه روزه در شبکه قرآن سیما از ساعت ۱۷ تا ۱۹ و یا با مراجعه به سایت شبکه قرآن پیگیری کنند.

رئیس اداره برنامه ریزی امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان ایلام اظهار کرد: روزانه به ۱۰ نفر از شرکت کنندگان جوایز ۲ میلیون ریالی تعلق خواهد گرفت.

وی بیان کرد: ائمه جماعات و اساتید می‌توانند به صورت حضوری یا در فضای مجازی نسبت به برگزاری جلسات آموزش، تفسیر و تبیین آیات به صورت هفتگی و اعضای کانون‌های فرهنگی و هنری نیز می‌توانند پس از ورود به سامانه بچه‌های مسجد نسبت به انتخاب رشته و بارگذاری آثار اقدام کنند.

حجت الاسلام رستمی در پایان یادآور شد: از تمامی آحاد مردم عزیز و همچنین فعالان قرآنی دعوت می‌کنیم که در این طرح شرکت نمایند./ح

 

بیشتر بخوانید

 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار