انتخابات امسال با همه حرف و حدیث خوشبختانه برگزار شد و مردم در سراسر کشور در این انتخابات شرکت کرده اند و به سهم خودشان یک نوع مناسک سیاسی را انجام دادند و ما در اینجا قصد بررسی انتخابات ریاست جمهوری را نداریم هر چند در این مورد باید مطالبی را نوشت، ولی ما بیشتر به انتخابات شورای‌های اسلامی شهر سنندج نگاه خواهیم کرد و دلیل این نگاه فریب و دروغ بعضی از این جریان‌ها سیاسی در شهرستان سنندج است که باعث ایجاد یک موج و اتحادی بر علیه نامزد‌ها جبهه حق و مردمی شده بود
کد خبر: ۹۷۳۱۰۳
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۰ 22 June 2021

به گزارش تابناک کردستان، ما در یادداشت " تقابل جبهه حق و فرقه باطل در انتخابات شورای اسلامی شهر سنندج" به این نکته اشاره کردیم که فرقه باطل در جامعه ما هر روز با صورت‌ها و شکل‌ها متفاوتی ظاهر میشود و یک روز این فرقه ادعا دفاع اهل تسنن و منافع مردم کرُد دارد، نمونه این فرقه باطل در مورد این ادعا فرقه اصلاحات استان کردستان به رهبری دکتر جلالی زاده است که ایشان در ایام انتخابات ادعا می‌کند که باید از اهل تسنن دفاع کرد.
ما در یادداشت"شهید استاد شیخ الاسلام از اهل تسنن دفاع کرد نه دکتر جلالی زاده" این ادعای غلط و اشتباه دکتر جلالی زاده را مورد بررسی قرار دادیم و ثابت کردیم که ادعا دکتر جلالی زاده از اساس غلط و اشتباه است، زیرا ایشان دفاع از اهل تسنن را بخاطر تاثیر گذاشتن اهل تسنن در انتخابات می‌دانند نه اینکه دفاع از اهل تسنن یک وظیفه قلبی باشد و همچنین همین فرقه باطل روز بعد ادعا کمک به نیازمند شهر سنندج دارد و نمونه آشکار و بارز این سخن نامزد‌ها انتخاباتی شورای اسلامی شهر سنندج است.
این نامزد‌ها در ایام انتخابات به خانواده نیازمند کمک‌ها مادی می‌کردند و در عرصه‌ها عمومی و اجتماعی از این نوع کمک‌ها سوءاستفاده‌ها سیاسی و تبلیغاتی انجام می‌دادند. ما منکر کمک کردن به افراد نیازمند نیستیم و عقیده داریم که کمک کردن بخشی از فطرت انسانی و الهی است که در وجود انسان گذاشته شده است و نمی‌توان منکر این بخش از وجود انسان باشیم و از طرف دیگر باید مدیران اقتصادی این شرایط بد معیشتی مردم را حل کنند.
اما کمک کردن به افراد نیازمند باید براساس حفظ عزت و شرافت انسانی آن‌ها باشد و نباید کوچکترین توهین به کرامت و عزت آن‌ها واردکرد و دلیل این کار وجود عزت و شرافت انسانی در همه انسان هاست و هیچ کس حق ندارد برای منافع شخصی و یا جناحی خودش به عزت مابقیه انسان‌ها توهین کند. این به عنوان مقدمه‌ای بود برای درک اولیه شرایط انتخابات و وجود فرقه‌های باطل در شهر سنندج بود.
اما نکته بعدی که باید به آن اشاره کرد وجود فرقه باطل است که این فرقه اصولا وجود خارجی و شخصیت مستقل از جبهه حق ندارد. نظام هستی برخلاف دیگران که عقیده دارند که این نظام پایه و اساس ندارد بلکه یک نظام سرگردان و بدون پایه است و هیچ چیز آن طبق برنامه و اساس نیست. این نگاه غلط و اشتباه هنوز هم متاسفانه طرفدار دارد و نمی‌دانند که اگر این نظام هستی پایه و اساس ندارد پس چرا ما در جایگاه انسان قرار داریم؟ همین قرار گرفتن در جایگاه انسان دلیل روشن برای اثبات پایه و اساس این نظام هستی است و گرنه امکان داشت که ما به جای قرار گرفتن در جایگاه انسان در جایگاه حیوانات زنده و غیر زنده قرار می‌گرفتیم.
ما این نگاه غلط را قبول نداریم بلکه عقیده داریم که این نظام هستی بر پایه حق بودن قرار دارد و اگر فرقه باطل و جنایتکاران امروز فرصت ژست و مانور دارد بخاطر همین حق بودن نظام هستی است و اگر جبهه حق نبود مسلما هیچ کدام از فرقه‌های باطل امکان حضور پیدا نمی‌کرد، اما فرقه باطل، چون شخصیت مستقل از جبهه حق ندارد نمیتوان خیلی پایدار باشد و هر لحظه امکان نابودی آن وجود دارد و امروز ما این حقیقت را مشاهده می‌کنیم که هر کس به مردم خدمت کرد همیشه نام و یاد ایشان از سر زبان‌ها فراموش نخواهد و نمونه این سخن شهید استاد شیخ الاسلام است که بیش از یک دهه از شهادت ایشان می‌گذارد، ولی جامعه هیچ وقت ایشان را فراموش نکرده است.
دلیل این فراموش نکردن بخاطر حق بودن و قرار گرفتن در جبهه حق است که انسان را از بعُد مادی رها می‌کند و انسان را در جنبه غیر مادی قرار می‌دهد که وجود اصلی و انسانیت یک انسان همین قرار گرفتن در جنبه غیر مادی است و گرنه همه موجودات اعم زنده و غیر زنده دارای جنبه مادی هستند.
اگر امروز جامعه از فرقه باطل تکفیری منتفر هستند بخاطر وجود جبهه حق از جمله استاد شیخ الاسلام است که آبروری فرقه باطل تکفیری را برده است و از طرف دیگر وجود استاد شیخ الاسلام علت بوجود آمدن فرقه باطل تکفیری است. اگر فرقه باطل تکفیری امروز در شهر سنندج هستند بخاطر وجود مبارک استاد شیخ الاسلام و جبهه حق است که چنین موجودات ضعیف و بی محتوایی را خلق کرده است و تا زمانی جبهه حق باشد فرقه باطل تکفیری هم وجود خواهد داشت و دلیل آن چیزی به جز علت اصلی یعنی وجود جبهه حق نیست.
اگر به تاریخ هم ما نگاه کنیم که فرقه خوارج و یزید را مشاهده خواهیم کرد که این فرقه‌ها بخاطر وجود جبهه حق از جمله حضرت علی و امام حسین است. به عبارت دیگر علت اصلی بوجود آمدن فرقه خوارج امام علی بود، علت اصلی بوجود آمدن یزید امام حسین بود و تا زمانی جبهه حق و فکر این جبهه در وجود جامعه رخنه کرده باشد مسلما خوارج و یزید‌ها هم بوجود خواهند آمد، ولی با این تفاوت لباس و شکل این فرقه‌ها تغییر خواهد کرد.

امسال در انتخابات شورای اسلامی شهر سنندج یک نبرد بین جبهه حق به رهبری آقای سید انور رشیدی و فرقه باطل به رهبری بعضی از نامزد‌ها از جمله جلال شریعتی و دکتر سجادی بود که فرقه باطل یک موج تنفر و بغض از جبهه حق را در سطح جامعه بصورت گسترده ایجاد کرده بود و در فضای مجازی هزاران حرف‌ها بد و توهین‌ها بی پایه و بی اساس را به جبهه حق می‌زدند و ادعا می‌کردند که ما مدارک و پرونده‌ها زیادی در مورد سید انور رشیدی داریم، ولی چرا این فرقه این مدارک‌ها را برملا نمی‌کند؟ چرا فرقه باطل برای رسیدن به هدف مورد نظر خودشان از هیچ وسیله‌ای دریغ نمی‌کند؟ فرقه باطل، چون از لحاظ محتوا و ماهیت پوچ و خالی هستند و از مسائل انسانی در مرحله صفر مطلق قرار دارند متاسفانه از هر وسیله‌ای که باعث بدست آوردن هدف مورد نظر باشد مسلما استفاده خواهند کرد، در حالی که جبهه حق فقط از وسیله مشروع استفاده خواهد کرد و از توهین و ترور شخصیتی به دور است و نیاز ندارد که حق را با باطل همراه کند.
فرقه باطل امروز، چون مسند‌های قدرت یکی پس دیگری از دست داده اند و فقط انتخابات شورای شهر سنندج باقی مانده بود و تلاش می‌کردند که حداقل از مسند قدرت را با هر قیمتی که شده حفظ کنند حتی با قیمت توهین به انسان‌ها پاک. این فرقه باطل با ایجاد یک موج و بسیج اجتماعی بر علیه آقای رشیدی در صدد بودند که ایشان را در انتخابات امسال نه فقط شکست دهند بلکه از لحاظ شخصیت هم خار و کوچک کنند، ولی این فرقه متاسفانه فراموش کردند که این گونه رفتار‌ها باز توسط جبهه حق است که به فرقه باطل یاد می‌دهد و دلیل اینکار اینست تا فرقه باطل علت شکست برنامه‌های خودش را دورنی بدانند و عواملی خارجی.
اما امروز بعد از نتایج انتخابات شورای اسلامی شهر سنندج بر همگان مشخص و معلوم شد که فرقه باطل هم مسند قدرت را از دست داد و هم جایگاه اجتماعی را. برنده اصلی این انتخابات شورای شهر سنندج اقای رشیدی بود که در برابر فرقه باطل و موج بسیج اجتماعی ایستادگی کرد و نتیجه آن برنده شدن ایشان در این انتخابات بصورت چهارمین دوره متوالی بود که در نوع خود میتوان اعتراف کرد که یک رکورد در سطح استان و کشور است که چنین فردی بصورت متوالی برای چهارمین بار رای مردم را جلب کنند.
هر چند ایشان امسال در رتبه هفتم قرار گرفت، ولی نباید فراموش کرد که فرقه باطل تلاش و کوشش می‌کرد که ایشان اصلا انتخاب نشود و از طرف دیگر شرایط اجتماعی آقای رشیدی نسبت به دیگر نامزد‌ها تفاوت ۱۸۰ درجه‌ای داشت و همان وجود موج تخریب و ترور شخصیتی ایشان توسط فرقه باطل بود که دیگر نامزد‌های انتخابی چنین شرایطی را نداشتند و به همین دلیل انتخاب ایشان انصافا شگفتی و تعجب همگان را به همراه داشت.

مختار سلیمانی
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار