رئیس کمیسیون اقتصادی شورای شهر مشهد عنوان کرد:
رئیس کمیسیون اقتصادی شورای شهر مشهد‌مقدس گفت: بیش از ۸۰ درصد بودجه شهرداری مشهد در سال جاری محقق می‌شود.
کد خبر: ۹۷۳۰۵
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۸ 19 September 2015
سید عبدالکریم جوادی در نشست خبری رئیس کمیسیون اموراقتصادی، سرمایه‌گذاری و مشارکت‌ها در اتاق جلسات تالار شهر با اشاره به موضوع عملکرد کمیسیون اقتصادی شورای شهر در سال گذشته بیان کرد: میانگین کل پیشرفت فیزیکی تمام پروژه‌ها تا پایان شهریور 38.17 درصد بوده است.

رئیس کمیسیون امور اقتصادی، سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های شورای شهر مشهد با تاکید بر پیشرفت چشمگیر در بخش مصوبات فروش پروژه‌های مشارکتی و سرمایه‌گذاری خاطرنشان کرد: جمع کل فروش پروژه‌های سرمایه‌گذاری و مشارکتی در سال دوم حدود 68 هزار متر مربع زمین، 528 هزار مترمربع زیر بنای کل با ارزشی معادل 12 هزار و 288 میلیارد و 799 میلیون ریال بوده است.

جوادی عنوان کرد: شورای چهارم با دارا بودن افرادی متخصص و کارآمد از ابتدا تاکنون به دنبال انجام فعالیت‌های عامه پسند برای سطح شهر، مجاوران و زائران بوده است و قطعا این اتفاق‌ها میسر نمی‌شود مگر اینکه ما بتوانیم سرمایه گذاری و جذب سرمایه گذار را در شهر مشهد در دستور کار قرار دهیم.

رئیس کمیسیون امور اقتصادی، سرمایه گذاری و مشارکت‌های شورای شهر مشهد تاکید داشت: این نکته نیز لازم به ذکر است که نگاه اصلی ما در شورای شهر به ساختارهای قدیمی اقتصادی شهر مشهد است و از بدو ورود به شورا با نگرشی نو به ساختارها تلاش داشته‌ایم تا با فعالیت‌های سازمانی و رو به جلو تحولی عظیم را در اقتصادی شهر به وجود بیاوریم که تاکنون نیز این مهم تا حد زیادی محقق شده است.

جوادی تصریح کرد: در این راستا نیز هم اکنون با تعریف پروژه‌های سرمایه گذاری بسیار در شهر آماده واگذاری این پروژه‌ها به سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی هستیم.

وی با تاکید بر اهمیت درآمدهای پایدار شهری خاطرنشان کرد: پس از اخذ تصمیم‌هایی مبنی بر عدم تراکم‌فروشی و نیاز به درآمدهای پایدار، شورای شهر فعالیت‌های خوبی را شروع کرد و تصمیم گرفت تا فضای کسب و کار را به حد اعلای خود برساند اما همگان به این نتیجه رسیدند که این درآمدهای پایدار تنها با تغییرات عظیم در ساختار اقتصادی شهر محقق خواهد شد در حال حاضر نیز در این باره فعالیت‌های خوبی صورت گرفته است.

جوادی ادامه داد: در این رابطه شهرداری نیز فعالیت‌های خوبی دارد و با ارسال لایحه‌هایی به شورای شهر در این امر کمک می‌کند. ما از طرفی نیز با بررسی دقیق لایحه‌ها در صورت توجیه اقتصادی به آن لایحه‌ها رای می‌دهیم البته این را قبول داریم که در برخی موارد کاستی‌هایی نیز داشته‌ایم.

وی تصریح کرد: تمامی تلاش خود را برای رضایت مجاوران و همچنین برجسته سازی محصولات تولیدی استان انجام می‌دهیم و در این راستا نیز از ظرفیت فضاهایی همچون نمایشگاه بین المللی، معاونت اقتصادی شهرداری و سازمان زمین و مسکن استفاده خواهیم کرد.

رئیس کمیسیون امور اقتصادی، سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های شورای شهر مشهد با اشاره به تحقق بودجه گفت: در سال جاری بودجه شهرداری مشهد 9600 میلیارد تومان است که از این میزان 6 هزار و 200 میلیارد تومان آن باید توسط کمیسیون اقتصادی محقق شود.

جوادی بیان کرد: بنابراین بنده به عنوان رئیس کمیسیون اقتصادی شورای شهر اعلام می‌دارم که ما برای تمامی قسمت‌های تحقق این بودجه برنامه‌های خاصی را تدارک دیده‌ایم و قطعا در پایان سال با توجه به رکودهای بسیار باز هم بیش از 80 درصد بودجه را محقق خواهیم کرد.

وی تاکید کرد: یکی از مهمترین برنامه‌های ما برای تحقق بودجه در سال جاری ایجاد پروژه‌های مشارکتی در سطح شهر است که قطعا می‌تواند کمک بسیار شایانی در تحقق بودجه به ما بکند.

منبع: تسنیم

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۳۰
سلام.با این همه در امد پس چرا شهرداری کارانه ما کارمنداشو قطع کرده
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار