مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی:
مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی و بین الملل استانداری خراسان رضوی از سفر هیئت فرانسویی با هدف سرمایه گذاری در بخش‌های مختلف اقتصادی استان در ۳۱ شهریور ماه به مشهد مقدس خبر داد.
کد خبر: ۹۷۳۰۲
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۷ 19 September 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی به نقل از اداره کل روابط عمومی و تشریفات استانداری خراسان رضوی، علی رسولیان در جلسه هماهنگی این سفر، با تاکید بر لزوم فراهم کردن شرایط برای حضور سرمایه گذاران خارجی در استان در شرایط پساتحریم، اظهار داشت: با تحقق این مهم زمینه رشد، شکوفایی، توسعه خراسان رضوی و ایجاد فرصت‌های جدید اشتغال بیش از گذشته فراهم می‌شود.

وی افزود: با هدف معرفی ظرفیت‌های استان در حوزه‌های مختلف ساختمان، امور شهری، بانکی و انرژی از قبیل آب، برق و گاز و کشاورزی به این هیئت 100 نفره فرانسویی، شش کارگروه با مسئولیت دستگاه‌های اجرایی مرتبط تشکیل شده است.

رسولیان اظهار داشت: گروه فرانسویی در مدت حضور خود در استان جلساتی با مسئولان دستگاه‌های اجرایی استان خواهند داشت و طی بازدیدهایی با توانمندی‌های شهرداری مشهد و آستان قدس و سایر بخش‌های قابل سرمایه گذاری آشنا می‌شوند.

مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی و بین الملل استانداری خراسان رضوی ابراز امیدواری کرد: با موفقیت‌های به دست آمده در عرصه دیپلماسی برای کشور، بیش از گذشته شاهد جذب سرمایه گذاری‌های خارجی در استان باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار