رئیس پلیس مازندران با اشاره به برخورد جدی دستگاه انتظامی استان با پدیده زمین خواری، گفت: نظارت بر مبایعه نامه بنگاه‌های معاملاتی مازندران بیشتر می‌شود.
کد خبر: ۹۷۳۰۰
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۶ 19 September 2015
 به گزارش تابناک مازندران  از ساری، سرتیپ دوم پاسدار مسعود جعفری نسب امروز در جلسه شورای حفظ حقوق بیت المال مازندران در ساری اظهار داشت:جنگل‌ها به عنوان  سرمایه ملی  هستند و حفظ و صیانت آن وظیفه آحاد جامعه است.
وی افزود: در شورای حفظ حقوق بیت المال, نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و نماینده شورای استان حضور دارند.
فرمانده انتظامی مازندران تصریح کرد: مهم‌ترین عنصری که می‌تواند از پدیده تجاوز به عرصه‌های ملی و حفظ و نگهداری  از منابع طبیعی و محیط زیست  تاثیرگذار باشد خود مردم هستند که باید با آگاهی بخشی به آنان، بحث مراقبت و حفاظت را افزایش دهیم.
وی افزود: نخستین مکانی که پدیده زمین خواری و تغییر کاربری‌ها صورت می‌گیرد, مبایعه نامه ای است  که در بنگاه‌های معاملات  ملکی تنظیم می‌شود که نظارت پلیس در این بخش بیشتر می‌شود.
جعفری نسب بیان داشت: باید اتاق فکر تشکیل و با برنامه‌های نرم  افزاری جهت اطلاع‌بخشی به  جامعه استفاده شود و مردم باید حضوری موثر داشته باشند تا اموال بیت المال غارت نشود.
وی گفت: با تخریب ساخت و سازها نمی‌توان جلوی تجاوز به عرصه‌های ملی را گرفت و باید از همان  ابتدا با فرهنگ‌سازی مناسب مردم را با قواینن و مقررات حفظ حقوق بیت المال آشنا کرد.
فرمانده انتظامی مازندران افزود: نیروی انتظامی در زمینه  نقض قوانین و تجاوز به عرصه‌های ملی کوتاه نخواهد آمد و با متخلفان در این زمینه به شدت برخورد خواهد کرد.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار