رئیس اداره ارشاد تایباد:
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد ‌شهرستان تایباد گفت: امکان اکران فیلم محمد(ص) در شهرستان مرزی تایباد فراهم نشده است.
کد خبر: ۹۷۲۹۶
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۵ 19 September 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی حمزه آزاد در گفت‌وگو با تسنیم اظهار داشت: بازسازی تنها سینما شهرستان تایباد در صورت عمل به تعهدات از سوی سینما شهر از حیث تامین تجهیزات سینمایی و شهرداری شهرستان تا پایان امسال به اتمام می‌رسد.

وی با بیان اینکه مردم شهرستان تایباد نیازمند سرگرمی و سینما هستند، افزود: سینما شهرستان تایباد در دست بازسازی قرار دارد و پیش بینی می‌شود تا پایان امسال بازسازی سینما شهرستان تایباد به اتمام می‌رسد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان تایباد خاطرنشان کرد: تایباد از جمله شهرستان‌های تلفیقی است که برادران اهل سنت و شیعه همراه با وحدت در کنار یکدیگر زندگی می‌کنند بنابراین اکران چنین فیلمی در این شهرستان ضروری است.

وی خواستار توجه ویژه مسئولان نسبت به تجهیز مجتمع فرهنگی شهرستان تایباد و تکمیل بازسازی سینما این شهرستان شد و گفت: مجتمع فرهنگی تایباد اسفندماه 93 افتتاح و همزمان با هفته دولت همه انجمن‌ها، آموزشگاه‌ها در این مجتمع ساماندهی شده‌اند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان تایباد با اشاره به اینکه هنوز بخشی از تجهیزات اداری این مجتمع در اختیار این مجتمع قرار نگرفته است، تصریح‌کرد: مجتمع فرهنگی شهرستان تایباد با بیش از 2 میلیارد تومان به بهره برداری رسیده که در این رابطه با تامین تجهیزات اداری این مجتمع مسئولان و نمایندگان مردم شهرستان تایباد قول پیگیری‌های لازم را داده‌اند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار