رئیس حوزه هنری خراسان رضوی گفت: سمفونی دفاع مقدس خراسان رضوی ۲۲ بهمن امسال در مشهد مقدس اجرا می‌شود.
کد خبر: ۹۷۲۹۰
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۲ 19 September 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی سید جواد رفائی در گفت‌وگو با تسنیم اظهار داشت: سمفونی دفاع مقدس خراسان‌رضوی همزمان با سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی 22 بهمن ماه امسال در مشهد مقدس برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه به دنبال اجرای سمفونی برجسته برای علاقمندان به هنر موسیقی هستیم، افزود: همه هنرمندان از جمله گروه موسیقی سمفونی دفاع مقدس و حرکت‌های نمایشی این سمفونی در قالب یک کارگروه در حال تمرین و آماده‌سازی هستند.

رئیس حوزه هنری خراسان رضوی به تعداد آثار ارسالی از خراسان رضوی به‌ چهارمین جشنواره تولیدات حوزه هنری‌کشور اشاره و تصریح کرد: در این دوره از جشنواره 316 اثر در قالب‌های سینما، فیلم کوتاه، تئاتر، نمایش، پژوهش‌های هنری و هنرهنرهای تجسمی ارسال شده است.

رفایی خاطرنشان‌کرد: خراسان‌رضوی در سومین دوره جشنواره تولیدات حوزه هنری‌ کشور رتبه نخست را به خود اختصاص‌ داد امیدواریم در این دوره از جشنواره تولیدات حوزه هنری کشور نیز رتبه برتر را به خود اختصاص دهیم.

وی به زمان برگزاری چهارمین جشنواره تولیدات حوزه هنری‌کشور اشاره و عنوان‌کرد: این دوره از جشنواره تولیدات حوزه هنری کشور 7 تا 9 مهر در اصفهان برگزار می‌شود.

رئیس حوزه هنری خراسان رضوی یکی از مهمترین برنامه‌های در دستور کار حوزه هنری خراسان رضوی را مردمی کردن سند چشم انداز 1404 دانست و گفت:برای رسیدن به اهداف و چشم‌انداز سند 1404 کشور نیازمند همدلی و همراهی اقشار مختلف مردم هستیم.

وی از برگزاری جشنواره ایران 1404 خبرداد و گفت: پیش بینی می‌شود این جشنواره سه ماهه پایانی امسال برگزار می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار