فرماندار اهواز:
فرماندار اهواز لیست های منتشره در فضای مجازی مبنی بر اعلام نفرات پیروز انتخابات شورای شهر اهواز را کذب و گمانه زنی اعلام کرد.
کد خبر: ۹۷۲۷۱۰
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۹ 21 June 2021

تابناک خوزستان :
فرماندار اهواز لیست های منتشره در فضای مجازی مبنی بر اعلام نفرات پیروز انتخابات شورای شهر اهواز را کذب و گمانه زنی اعلام کرد.
جمال عالمی نیسی با اشاره به دلایل طولانی شدن اعلام نتایج انتخابات شورای شهر اهواز گفت: متاسفانه بدلیل مشکلاتی که در خصوص رای گیری به نحوه الکترونیکی و سنتی در اهواز بوجود آمد در تجمیع آرا تا دیروز یکشنبه با مشکل مواجه بودیم و اکنون سامانه این مهم ایجاد و مشغول تجمیع آرا کاندیداها جهت اعلام نتایج هستیم.
وی ادامه داد: اهواز دارای 550 شعبه اخذ رای بوده که تنها 120 شعبه به صورت کامل فرآیند رای گیری را الکترونیکی برگزار کرده اند و مابقی یا به صورت دستی ، الکترونیکی بوده اند و یا دستی که همین موضوع فرآیند تجمیع آرا را با مشکل مواجه کرده است.
همچنین اینکه بخشی از کارت های احراز هویت بعد از ظهر 5 شنبه و تنها ساعتی باقی مانده به آغاز رای گیری وارد اهواز شده اند و بعضا تا صبح جمعه ما مشغول هماهنگ کردن دستگاه ها با کارت ها بوده ایم و وزارت کشور در این زمینه کوتاهی داشته است.
فرماندار اهواز در پایان گفت: این قول را به کاندیداهای محترم شورای شهر اهواز می دهیم که از آرا آنها صیانت خواهیم کرد و به هیچ وجه اجازه نمی دهیم خدشه ای در اعلام آرا کاندیداها رخ دهد ، زیرا رای ریخته شده به صندوق ها حق الناس و متعلق به مردم است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار