معاون اداره ورزش و جوانان لارستان گفت: تیم کشتی آزاد جوانان شهرستان لارستان با کسب سه مدال طلا، یک نقره و دو برنز عنوان نخست مسابقات قهرمانی استان فارس را از آن خود کرد.
کد خبر: ۹۷۲۳۳
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۸ 19 September 2015

تابناک فارس به نقل از تسنیم:داوود عسگرپور اظهار داشت: در این دوره از پیکارها محمدرضا عسکرپور، یاسین جان بزرگی و سجاد حسینی به ترتیب در اوزان 60، 66 و 74 کیلوگرم با غلبه بر تمامی رقبای خود صاحب مدال طلا شدند تا به عنوان نمایندگان استان فارس در رقابتهای قهرمانی کشور با رقبای خود مبارزه کنند.

وی افزود: امیرحسین فتوحی دیگر کشتی گیر وزن 120 کیلوگرم لارستانی نیز با سه پیروزی و یک شکست بر سکوی دوم قرار گرفت.

عسگرپور افزود: مهدی معصومی در وزن 50 و سیدعلیرضا قریشی در وزن 96 کیلوگرم عنوان سوم را کسب کردند و محمد نوری به مقام پنجم وزن 84 کیلوگرم بسنده کرد.

معاون اداره ورزش و جوانان لارستان که خود سرپرست تیم کشتی لارستان است، خاطرنشان کرد: علی اکبر عسکرپور و سیدمحمد قریشی به عنوان مربی هدایت کشتی‌گیران لارستانی را برعهده داشتند.

وی تصریح کرد: در پایان این دوره از پیکارها تیم کشتی لارستان با کسب 63 امتیاز اول شد و مرودشت با 54 امتیاز در جایگاه دوم قرار گرفت و شهرستان فسا نیز با کسب 50 امتیاز عنوان سوم را از آن خود کرد.

به گزارش تسنیم مسابقات کشتی آزاد جوانان استان فارس انتخابی رقابتهای قهرمانی کشور روز پنجشنبه 26 شهریورماه امسال با حضور بیش از 80 کشتی‌گیر از سراسر استان فارس در سالن تختی شیراز به کار خود پایان داد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار