استاندار خراسان رضوی:
استاندار خراسان رضوی گفت تاکنون مشکل امنیتی خاصی در سطح استان گزارش نشده است.
کد خبر: ۹۷۲۰۷۶
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۷ 18 June 2021

به گزارش تابناک رضوی، محمد صادق معتمدیان اظهار کرد: بیش از ۲۰ هزار نیروی انتظامی و بسیج سازمان‌دهی شده‌اند و در برخی مناطق مرزی و شهرستان‌ها با توجه به نگرانی‌هایی که داشتیم گردان‌های احتیاطی پیش‌بینی شدند.
معتمدیان افزود: در مرز با ترکمنستان و همچنین مرز افغانستان که ابن‌روزها شاهد نا امنی‌هایی هستیم با حضور مقتدرانه نیروهای انتظامی مشکل امنیتی نداشتیم.
استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه تاکنون مشکل امنیتی خاصی در سطح استان گزارش نشده است عنوان کرد: برخی موارد اختلافات جزئی در برخی از روستاها بوده که با حضور به موقع نیروی انتظامی مدیریت شده است.

 

استاندار خراسان رضوی همچنین از قابلیت تمدید ساعت اخذ رای در خراسان رضوی تا ساعت ۲ بامداد خبر داد و افزود: در صورت ضرورت و حضور مردم در شعبات با هماهنگی که با وزارت کشور صورت می‌گیرد زمان اخذ رای تا ساعت دو بامداد قابلیت تمدید خواهد داشت.


وی با بیان اینکه دو میلیون و ۲۸۲ هزار نفر در خراسان رضوی در انتخابات شرکت کرده اند خاطر نشان کرد: اگر زمان رای گیری بعد از ساعت ۱۲ تمدید نشود شمارش آرا بر اساس اولویت‌ها شروع خواهد شد.
 معتمدیان با تاکید بر اینکه هیچ‌گونه کمبود تعرفه در استان نداریم یادآور شد: همه شعب موظفند با ساعت تمدید مهلت انتخابات باز باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار